آخرین اخبار

18. مرداد 1401 - 15:05   |   کد مطلب: 42977
حسین مرادی‌مخلص با بیان اینکه دستاورد سفر رئیس جمهور به استان همدان برای دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی 20 میلیارد تومان اعتبار بود، گفت: از این میزان اعتبارات 15 میلیارد در بخش عمرانی و 5 میلیارد تومان امور دانشجویی اختصاص یافته است.

به گزارش آوای سیدجمال، حسین مرادی‌مخلص، رئیس دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی در نشست خبری با خبرنگاران و فعالان مجازی این شهرستان با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به استان همدان و سفر نماینده ویژه وی به اسدآباد، اظهار کرد: در این سفر 20 میلیارد تومان اعتبار به مجموعه دانشگاه سیدجمال در بخش عمرانی و دانشجویی تخصیص یافت.

 

وی گفت: از میزان 20 میلیارد توان اعتبار تخصیص یافته در سفر رئیس جمهوری دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی، 15 میلیارد در بخش عمرانی برای آسفالت و محوطه سازی و ساخت خوابگاه دانشجویی دخترانه با ظرفیت 250 نفر و 5 میلیارد تومان نیز در بخش امور دانشجویی اختصاص یافته است.

 

رئیس دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی با بیان اینکه مجوز ساخت خوابگاه دانشجویی از کمیسیون ماده ۲۳ گرفته شد، افزود: دو روز بعداز سفر رئیس جمهور محوطه سازی و آسفالت دانشگاه به مزایده گذاشته شده است.
وی با اشاره به راه افتادن قطار گفتمان سیدجمال، گفت: امروز دانشگاه سیدجمال یک اتاق فکر شهرستان باشد و زیر ساختها در حوزه تشریفات، سال کنفرانس و ... فراهم است.

 

مرادی‌مخلص حفظ استقلال دانشگاه، برگزاری دو کنگره بزرگ سیدجمال، گفتمان سازی پیرامون موضوع سیدجمال شناسی، قطب رشته‌های خارجی،راه اندازی انتشارات دانشگاه، تجهیز سالن کنفرانس، راه اندازی فیبرنوری دانشگاه، ایجاد مرکز فرهنگی مذهبی، تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات، ایجاد گلخانه و مستندسازی شهدای شاخص سال از اقدامات صورت گرفته در طول دو سال است.

 

وی با بیان اینکه مرکز رشد دانشگاه آماده افتتاح است، گفت: قراردادی را  با یک تیم مستندساز ملی و قوی در صداوسیمای کشور با همکاران صداو سیما همدان بسته ایم که تا 18 اسفند فیلم مستند سیدجمال اکران خواهد شد.
رئیس دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی اصحاب رسانه اسدآباد را وارثان به نام سیدجمال خواند و گفت: سیدجمال در دوران خود با قلمش یک دربار در امان نبودند.

 

وی خود را از اصحاب رسانه و کنشگری اجتماعی دانست و گفت: شهر اسدآباد شاید کوچک باشد، اما بزرگانی چون سیدجمال را دارد که در گفتمان سازی حرف برای گفتن دارد و این یک ادعا نیست.

 

مرادی‌مخلص سفر رئیس جمهور به استان همدان را تاریخی خواند و از حرکت وزیر علوم که در زمان سفر رئیس جمهور به استان داغدار بود و خدمت به مردم را ترجیح داد، تجلی اخلاق و انسانیت دانسته و از وی  قدردانی کرد

در پایان این نشست از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شدند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal