آخرین اخبار

20. مرداد 1401 - 19:46   |   کد مطلب: 42991
شاهین سمیعی بااشاره به استقبال خوب از رشته تنیس روی میز در اسدآباد، گفت: متأسفانه امروز فضای خانه پنیگ پنگ استاندارد نیست و ظرفیت جمعیت استقبال کننده را ندارد و نیازمند همکاری مسئولان برای افزایش فضای خانه است.

به گزارش خبرنگار  آوای سیدجمال، شاهین سمیعی، رئیس هیئت تنیس روی میز شهرستان اسدآباد در نشستی با خبرنگاران و فعالان مجازی این شهرستان، به نقش مهم آنان در کمک به حوزه ورزش اشاره کرد و گفت: خانه پینگ پنگ اسدآباد در سال ۸۲ ساخته و تأسیس شده وامروز ۱۲ مربی و ۶ داور  ۳ مربی نیز در حوزه بانوان فعالیت دارند.

 

 

وی بااشاره به استقبال خوب از رشته تنیس روی میز در اسدآباد، گفت: متأسفانه امروز فضای این خانه استاندارد نیست و ظرفیت جمعیت استقبال کننده را ندارد.

 

 

رئیس هیئت تنیس روی میز شهرستان اسدآباد بااشاره به اینکه اسدآباد در رشته تنیس دارای مقامهای قهرمانی است و یک مربی بین المللی در سطح استان دارد، افزود: درحال حاضر  ۴میز تنیس در این خانه وجود دارد که استاندارد آن دو میز که مابه صورت فشرده و با ایجاد پارتیشن آنها ایجاد کردیم.

 

 

وی تأکید کرد: ما شرایط برگزاری مسابقات استانی رابه لحاظ نیروی انسانی داریم اما متأسفانه ظرفیت مکانی را نداریم‌.

 

 

سمیعی با تأکید بر همکاری آموزش وپرورش و مدارس در معرفی رشته تنیس و تشویق دانش آموزان به سمت این رشته،  گفت:  چند سال گذشته توانستیم با خبر به موقع رسانه آوای سیدجمال و کمک یک خیر ورزشی، چندین پارتیشن را برای خانه پینگ پنگ خریداری کنیم که این قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal