آخرین اخبار

22. مرداد 1401 - 20:41   |   کد مطلب: 43006
اهدای ۲۰۰ میلیون تومان به بیماران سرطانی از سوی خانواده ملی پوش سابق دوچرخه سواری، بازدید مدیرکل دفتر مهندسی وزارت ورزش و جوانان از طرح های ورزشی نیمه تمام اسدآباد و جورقان و اعزام دونده اسدآبادی به مسابقات بین المللی مسکو اخبار ورزش استان همدان را تشکیل می دهد.

به گزارش آوای سیدجمال، از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، خانواده میثم گلباغی ملی پوش فقید دوچرخه سواری استان در اقدامی ارزشمند و به یاد فرزند مرحومشان ۲ میلیارد ریال برای مرمت و بهسازی خوابگاه بیماران سرطانی اختصاص دادند.

«میثم گلباغی» از قهرمانان دهه ۸۰ دوچرخه سواری کشور در تیرماه سال ۹۹ و در یک سانحه تصادف درگذشت.

پدر این دوچرخه سوار نیز گفت: میثم از سال ۸۰ دوچرخه‌سواری را آغاز کرد و در طول ۱۰ سال فعالیت حرفه‌ای توانست اسم خود را در کشور مطرح کند.

گلباغی افزود: در ایام حضور چندین باره در لیگ دسته یک با تیم‌هایی همچون انصار همدان، پتروشیمی ماهشهر، شهرک صنعتی همدان و سایر تیم ها موفقیت‌های زیادی را کسب کرد و در طول حضور در لیگ یک موفق شد ۲ یا سه دوره به عنوان قهرمان قهرمانان لیگ معرفی شده و افتخارآفرینی کند.

[چند خبر کوتاه ورزشی از استان همدان]

گلباغی خاطرنشان کرد: پس از فوت فرزندمان تصمیم گرفتیم نام وی سالیان سال مانند دوران قهرمانی اش ماندگار شود و در همین راستا این اقدام خیرخواهانه را انجام دادیم و قصد داریم در عرصه ورزش نیز به یادش امور خیریه را انجام دهیم.

اعزام دونده اسدآبادی به مسابقات بین المللی مسکو

 «پژمان کرزه ای» دونده اسدآبادی به مسابقات بین‌المللی کارگری مسکو روسیه اعزام شد و قرار است در ترکیب تیم منتخب کارگری کشورمان در ورزشگاه لوژنینیکی مسکو برابر حرکات خود رقابت کند.

نخستین دوره مسابقات بین المللی شرکت ها (مسکو ۲۰۲۲) با حضور بیش از یک هزار و ۶۰۰  ورزشکار از کشورهای مختلف در ۲۱ رشته ورزشی در  ورزشگاه لوژنینکی مسکو برگزار می شود.

کاروان ورزشی کارگران ایران با عنوان «رهپویان محرم» در چهار رشته فوتبال، بسکتبال سه نفره، کراسفیت و دوومیدانی در قالب تیم ۷۶ نفره بامداد امروز عازم روسیه شد.

پژمان کرزه ای دونده اسدآبادی از ملی پوشان دوومیدانی کشور و دارنده مدال های مختلف ملی و بین المللی است.

مدیرکل دفتر مهندسی وزارت ورزش: تکمیل طرح های بالای ۸۰ درصد اولویت است

مدیرکل دفتر مهندسی وزارت ورزش و جوانان کشور در بازدید از طرح های ورزشی نیمه تمام شهرهای اسدآباد و جورقان گفت: تکمیل طرح های عمرانی ورزشی بالای ۸۰ درصد در اولویت وزارتخانه است.

«حمید شکیبامهر» با بیان اینکه وزیر ورزش و جوانان تاکید جدی بر تکمیل این طرح ها دارد اضافه کرد: تلاش وزارت ورزش تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این طرح ها است‌ و استان ها نیز باید به این مهم توجه جدی داشته باشند.

استان همدان بیش از یکصد طرح نیمه تمام ورزشی دارد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal