آخرین اخبار

26. مرداد 1401 - 11:44   |   کد مطلب: 43037
در این پیکارها که به میزبانی شهرستان بهار از توابع استان همدان برگزار شد، در رشته فرنگی همدان با ۱۷۷ امتیاز اول شد، بهار با ۱۲۰ امتیاز مقام دوم را کسب کرد و اسدآباد با ۱۱۵ امتیاز بر سکوی سوم قرار گرفت.

به گزارش آوای سیدجمال، در این پیکارها که به میزبانی شهرستان بهار از توابع استان همدان برگزار شد، ۱۵۳ کشتی گیر در قالب ۱۲ تیم حضور داشتند.

در این رقابت‌ها و در رشته فرنگی همدان با ۱۷۷ امتیاز اول شد، بهار با ۱۲۰ امتیاز مقام دوم را کسب کرد و اسدآباد با ۱۱۵ امتیاز بر سکوی سوم قرار گرفت.

همچنین در رشته آزاد تیم همدان با ۲۲۰ امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد، نهاوند با ۱۹۵ امتیاز دوم شد و بهار با ۱۳۴ امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.

این رقابت‌ها باحضور ۱۲ تیم در رشته آزاد و ۶ تیم در رشته فرنگی در سالن امیرالمومنین شهر بهار برگزار شد و به تیم‌ها و نفرات برتر جام، مدل و لوح قهرمانی اعطا شد.

در پایان این مسابقات فردین زهره وند از ملایر، امیر علی بیات از همدان، دانیال صفری از ملایر، سیاوش طیب چی از همدان الف، محمد سلطانیان از همدان ب، یوسف مقدسی از همدان الف، امیر مهدی لرستانی از نهاوند، محمد طاها الطافی از همدان الف، آرین جلالی از نهاوند، امیر صالح جاویدان از همدان الف و علیرضا روزبهانی از نهاوند به اردوی تیم کشتی استان همدان دعوت شدند.

استان همدان دارای بیش از پنج هزار مربی و کشتی گیر است.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal