آخرین اخبار

4. شهريور 1401 - 15:03   |   کد مطلب: 43106
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد گفت: ما آنقدر در اسدآباد کم آبی نداریم، مشکل اساسی این شهر این است که بیش از سی سال شاه لوله های اب فرسوده هستند و هدر رفت آب را داریم. که در این اعتبارات اختصاص داده شد.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه سوم شهریورماه شهر ، باتأکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، به عملکرد دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: دولت در طول این چند ماه خدمت کارهای خوبی را شروع کرده و سفر استانی را به استانهای کشور داشته و با مردم و روستاها به صورت چهره به چهره با فروتنی دیدار کردند.

 

وی از فرماندار خواست با همه مدیران دستگاههای اجرایی محله به محله و روستابه روستا هفته یکبار سفر کنند و از نزدیک مشکلات مردم را بشنوند و گره گشایی کنند.

 

امام جمعه اسدآباد باقدردانی از نماینده مردم در مجلس و حمایت وی از خطبه ۲۸ مرداد که داد مردم را از بی آبی به گوش مسئولان رساندند، گفت: آقای سرمدی متواضعانه به صورت تلفنی و پیامکی بیان کردند که خطبه شما گره گشاست‌. البته معاون وزیر نیرو در سفری به اسدآباد مشکل بی ابی را پیگیری و سنگ تمام گذاشتند.

 

وی در خصوص مشکل اب اسدآباد، گفت: ما آنقدر در اسدآباد کم آبی نداریم، مشکل اساسی این شهر این است که بیش از سی سال شاه لوله های اب فرسوده هستند و هدر رفت آب را داریم. که در این اعتبارات اختصاص داده شد.

 

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد، در خصوص حل مشکل آب شهرک سیداحمد گفت: قرار است آنجا منبع ابی ایجاد شود تا مشکل آب در این منطقه حل شود‌.

 

وی مشکل رانش چاهها را از دردهای دیگر حوزه اب دانست و گفت: معاون وزیر قول دادند که دو چاه را به عنوان پدافند غیر عامل حفر کنند.

 

امام جمعه اسدآباد دیگر مشکلات حوزه آب را انتقال ۳۵ کیلومتر فاضلاب شهری به تصفیه خانه دانست و گفت: معاون وزیر دستور بررسی این امر رار دادند که اگر این همصدایی در حل مشکلات مردم ما مسئولان در کنار هم باشیم، حرفهایمان بله کرسی می نشیند.

 

وی با تأکید بر جهادی عمل کردن مسئولان و پیگیری مشکلات از سوی نماینده و فرماندار، خطاب به مردم گفت: یک ماه باقی مانده از مشکلات اب با تحمل و صبرتان همراهی کنند تا مشکلات به صورت اساسی حل شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal