آخرین اخبار

27. شهريور 1401 - 12:41   |   کد مطلب: 43235
رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خبر داد:
ویزیت ۲۳۰ بیمار در ایام اربعین حسینی در درمانگاه شهر پالیز
دکتر الهه عزتی با اشاره به استقرار تیم درمانی اسدآباد در موکب شهدای مدافع سلامت در مسیر عبور زائران حسینی، گفت: در این ایام ۲۳۰ بیمار ویزیت شدند.

دکتر الهه عزتی، رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، از فعالیت شبانه روزی کادر درمانی و بهداشتی این شهرستان در ایام اربعین خبر داد و اظهار کرد: همزمان با بازگشت زائرین اربعین حضرت سیدالشهدا(ع) به کشور، تیم درمانی کانون بسیج جامعه پزشکی اسدآباد در موکب درمانی شهدای مدافع سلامت واقع در میدان فرودگاه شهرستان همدان که توسط دانشگاه علوم پزشکی همدان برپا شده بود، مستقر شد.

 

وی گفت: تیم دانشکده علوم پزشکی اسدآباد، شامل ۲ نفر پزشک عمومی، ۲ نفر پرستار و یک نفر دارویار بود که از ساعت ۸ صبح الی ۱۰ شب 24 شهریورماه مشغول به خدمات رسانی به زائرین بودند.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد به فعالیت درمانگاه شهر پالیز و ارائه خدمات درمانی به زائرین اربعین حسینی هم اشاره کرد و گفت: این درمانگاه از ۲۰ تا ۲۶ شهریور خدمات درمانی مختلف را به زائران ارائه کرد.

 

وی یادآور شد: در طی این ایام برای خدمات رسانی به زائرین اربعین، ۲۳۰ بیمار ویزیت و تعداد ۷۰ مورد سرم تراپی صورت گرفته است.
 انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal