آخرین اخبار

29. شهريور 1401 - 7:49   |   کد مطلب: 43253
سیدرضا موسوی با بیان اینکه شهرستان اسدآباد با ایجاد ۱۲ موکب و ایستگاه صلواتی بیشترین خدمات را نسبت به دیگر شهرهای استان به زائران داشته است، گفت: الحق و انصاف بیشترین بار خدمات رسانی به زائران حسینی چه در مسیر رفت و چه برگشت آنان بر دوش اسدآبادی‌ها بود که آنان در توفیق الهی به صورت ۲۴ ساعته سنگ تمام گذاشته و در خدمت زائران بودند.

سیدرضا موسوی، مسئول ستاد مردمی اربعین حسینی استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال،، اظهار کرد: امسال در کل استان همدان ۱۱۵ موکب و ایستگاه صلواتی برای خدمت و پذیرایی از زائران حسینی در مسیر و رفت و برگشت برپا شده است.

وی افزود: در این موکب‌ها خدماتی چون سه وعده غذای گرم صبحانه ناهار و شام، و شب مانی و استراحت خدمات درمانی و بهداشتی به زائران و مسافران  ارائه شده است.

مسئول ستاد مردمی اربعین حسینی استان همدان تصریح کرد: شهرستان اسدآباد به واسطه قرار گرفتن در مسیر عبور رفت و برگشت مسافران و زائران حسینی با ایجاد ۱۲ موکب و ایستگاه صلواتی بیشترین خدمات را نسبت به دیگر شهرهای استان به زائران داشته است که در نوع خود کم نظیر است.

وی خاطر نشان کرد: الحق و انصاف بیشترین بار خدمات رسانی به زائران حسینی چه در مسیر رفت و چه برگشت آنان بر دوش اسدآبادی‌ها بود که آنان در توفیق الهی به صورت ۲۴ ساعته سنگ تمام گذاشته و در خدمت زائران بودند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal