آخرین اخبار

29. شهريور 1401 - 12:07   |   کد مطلب: 43255
امسال اگرچه اطلاع رسانی برنامه های هفته دفاع مقدس از سوی مسئولان به خصوص دستگاههای فرهنگی کمرنگ دیده می‌شود و از ظرفیت رسانه و خبرنگاران کمتر بهره برده شده است، بر حسب رسالتمان مصوبات هرچند ضعیف جلسه حفظ آثار اسدآباد به سمع و نظر مردم می‌رسانیم.

به گزارش آوای سیدجمال، با شروع جنگی نابرابر علیه ایران اسلامی از سوی عراق در ۳۱ شهریور سال 1359، هفته ای به نام "دفاع مقدس" در تقویم به ثبت رسید و هرساله در این ایام با روایتی از جنگ و رشادت و فداکاری رزمندگان یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و جانبازان گرامی داشته می شود.

شهرستان اسدآباد که در تاریخ دفاع مقدس با تقدیم خون شهدا و ایثارگری جانبازانی در سطح استان همدان به تبع در کشور زبانزد است، هم هر ساله مسئولان با اجرای برنامه های یاد و خاطره شهدا و دوران دفاع مقدس گرامی می دارند؛

 

امسال نیز اگرچه اطلاع رسانی برنامه های هفته دفاع مقدس از سوی مسئولان دستگاههای فرهنگی کمرنگ دیده می‌شود و خبرنگاران را هم از حضور در جلسات هماهنگی برنامه های دفاع مقدس شهرستان دعوت به عمل نیامده، اما بر حسب رسالت خطیر رسانه به چند مصوبه ای که در جلسه حفظ و نشر آثار دفاع مقدس شهرستان در فرمانداری برگزار شده و کانال منتسب به فرمانداری منتشر کرده، می‌پردازیم.

 

مراسم تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت در سپاه ناحیه اسدآباد
ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان نسبت به تجلیل از پیشکسوتان بازنشسته و شاغل رزمنده خود اقدام کنند
شهرداری نسبت به فضا سازی شهر با حال و هوای دفاع مقدس اقدام کند
ادارات شهرستان نسبت به فضاسازی محیط اداره خود متناسب با هفته دفاع مقدس اقدام کند
 شهرداری نسبت به غبارروبی و شستشوی گلزار شهدا  اقدام لازم را به عمل آورند
 زنگ انقلاب(البته احتمالا" منظور زنگ مقاومت است) همزمان با بازگشایی مدارس در یکی از مدارس شهر نواخته شود
 آموزش و پرورش با همکاری بسیج سپاه ناحیه شهرستان نسبت به اعزام رزمندگان و ایثارگران در مدارس برای خاطره‌گویی همکاری لازم را داشته باشد
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به اکران و پخش فیلم سینمایی (موقعیت مهدی) و اجرای تئاتر دفاع مقدس و برگزاری نمایشگاه با عنوان دفاع مقدس اقدامات لازم را به عمل آورد.
 اداره ورزش و جوانان با همکاری بسیج سپاه ناحیه و بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به برگزاری یادواره شهدای ورزشکار اقدام لازم را به عمل آورند.
بسیج سپاه ناحیه مقاومت و بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به برگزاری یادواره شهدا و آبروی محله در طول هفته دفاع مقدس اقدام لازم را به عمل آورند
 مسئولان نسبت به سرکشی از خانواده شهدا جانبازان و ایثارگران در طول هفته  دفاع مقدس اقدامات لازم را به عمل آورند
 بخشداران نسبت به برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس الخصوص مراسم تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در بخش خود اقدام کنند.

 انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal