آخرین اخبار

5. مهر 1401 - 22:06   |   کد مطلب: 43313
دادستان همدان گفت: اشخاص و یا صاحبان صنوف و مدیران نهادهایی که از اقدامات اغتشاشگران خسارت دیده‌اند، می‌توانند با ارائه مدرک از آنها شکایت کرده و خسارت خود را طلب کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، حسن خانجانی امشب در جمع خبرنگاران با محکومیت اغتشاشات اخیر که سبب آسیب رساندن به جان و مال افراد و خسارت دیدن اماکن عمومی شده است اظهار کرد: اشخاص و یا گروه و ارگانی از جمله مردم عادی، کسبه، شهرداری‌ها، بانک‌ها و دستگاهی که به واسطه اقدامات تخریب‌گرایانه آشوبگران آسیب دیده‌اند، می‌توانند با طرح شکایت، خسارت خود را طلب کنند.

 وی افزودد: با توجه به شرایط حاضر و مطالبه عمومی برای برخورد قاطع با آشوبگران، رسیدگی به پرونده‌های شکایت علیه برهم زنندگان نظم عمومی در اولویت قرار دارد.

دادستان همدان افزود: بنابراین هر فرد یا گروهی و هر صاحب صنف و دستگاهی که آسیب دیده و جان و مالش مورد حمله و تخریب قرار گرفته، می تواند با در دست داشتن اسناد و مدارک، از آشوبگران شکایت کرده و خسارت دریافت کند.

‌وی تاکید کرد: مردم و دستگاه‌ها می‌توانند از دوربین‌های مداربسته خود اسناد و مدارکشان را تهیه و در شناسایی و معرفی آشوبگران برای بازپس‌گیری میزان خسارت وارده به اموالشان شکایت کنند./فتارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal