آخرین اخبار

7. مهر 1401 - 20:46   |   کد مطلب: 43329
حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد با بیان اینکه اگر امروز آشوبگر و فتنه‌گری چه ورزشکار و چه سلبریتی، و یا چه فرد سیاسی باشد که امروز خط و صفش را جدا کرده و آب در آسیاب دشمن می ریزد، با اسلام آمریکایی همراه است، گفت: ما ورزشکار و رزمنده و سیاستمداری را می‌خواهیم که زیر پرچم ولایت باشد، محور ولایت است و تا زمانی که ما با ولایت هستیم، از دشمنان واهمه و ترسی نداریم، دشمنان را عقب می رانیم.

حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد، امام جمعه اسدآباد در حاشیه مراسم یادواره شهدای ورزشکار اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، اظهار کرد: آنچه مسلم است دین مبین اسلام به عنوان برترین و کامل‌ترین دین از سوی خدای متعال است که شرافت و عظمت ما بخاطر زیر سایه این دین بودن است.

 

وی یکی از پایه‌ها و اصول دین را بحث ولایت خواند و افزود: حضرت امیرالمومنین(ع) و امامان دیگر ما محور هستند و آن اسلامی اسلام ناب محمدی(ص) است که زیر پرچم ولایت و خار چشم دشمنان باشد.

امام جمعه اسدآباد تصریح کرد: امروز ما متاسفانه این شکاف و قسمت بندی را بین دین داریم، عده ای مثل داعشی ها و آل سعود دین آمریکایی دارند و دینی که جنایت میکنند و خون مردم را بی گناه می‌ریزند که ما آن اسلام آمریکایی را قبول نداریم.

وی با بیان اینکه بعداز قرن ها زیر پرچم ولایت فقیه بودن افتخار است، گفت: اگر امروز آشوبگری، فتنه‌گری، فتنه سازی چه ورزشکار و چه سلبریتی، و یا چه فرد سیاسی باشد که امروز خط و صفش را جدا کرده و آب در آسیاب دشمن می ریزد، آنهایی هستند که با اسلام آمریکایی همراه شدند.

حجت الاسلام حسینی مجد  تأکید کرد: ما ورزشکار و رزمنده و سیاستمداری را می‌خواهیم که زیر پرچم ولایت باشد، محور ولایت است و تا زمانی که ما با ولایت هستیم، از دشمنان واهمه و ترسی نداریم، دشمنان را عقب می رانیم.

 

وی یاداور شد: اگر روزی خدای ناخواسته پشت ولایت را خالی کردیم، سست جنبیدیم، بدانید که به پیکره به اسلام شمشیر و خنجر زده و علم را از دست علمدار گرفته ایم.

امام جمعه اسدآباد تأکید کرد: جمهوری اسلامی همانند کوه برپا و پایه های محکمی دارد و خانواده‌های معظم شهدا ایثارگران جانبازان آزادگان و همه آنان که برای این مملکت خون دادند، پای انقلاب ایستاده اند و تا زمانی که ولایت هست، اغتشاشگران را همانند سنگهای می‌بینیم که به کوهی می زنند و هیچ اثری ندارد و فتنه گران بدانند راهی به جایی ندارند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal