آخرین اخبار

8. مهر 1401 - 20:31   |   کد مطلب: 43332
بیانیه وزارت اطلاعات پیرامون حوادث اخیر کشور؛
دو خرابکاری در هواپیماهای مسافربری را خنثی کردیم
در بیانیه وزارت اطلاعات پیرامون حوادث اخیر کشور آمده است: شبکه‌های فارسی زبان بیگانه به‌ویژه شبکه‌ اشرافیت خرافه‌پرست انگلیسی (بی‌بی‌سی فارسی) و شبکه‌ی اشرافیت بَدَوی سعودی (ایران اینترنشنال) از روز نخست غائله‌ آشوب‌ها، برنامه‌های عادی خود را تغییر داده، بخش‌های خبری ویژه‌ ای به بخش‌های ثابت خود اضافه کردند.

به گزارش آوای سیدجمال، متن بیانیه وزارت اطلاعات پیرامون حوادث اخیر کشور بدین شرح است:

باسمه تعالی

به استحضار مردم شریف و سرافراز ایران اسلامی می‌رساند: حوادث روزهای اخیر در برخی نقاط کشور، پوسته‌ای آشکار و محسوس و لایه‌های پنهان متعددی در پشت صحنه‌های خود داشت.

سربازان گمنام امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) برای شکار هدفمند عناصر اصلی ترور و تخریب، ضمن حضوری ناملموس در صحنه‌ اغتشاشات و کمک به برادران و خواهران فداکار، مقتدر و سربلند خود در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی و همراهی با نیروهای بسیجِ جان برکف و همیشه حاضر در صحنه‌های دفاع از کشور، در عین حال بخش اصلی مأموریت، توجه و توان خویش را معطوف به رصد و ردیابی سازمان دهندگان و آتش بیاران اصلی پشت صحنه، اعم از کشورهای بیگانه تا تروریست‌های آلبانی‌ نشین و سایر گروهک‌های معاند و فرقه‌های دست پرورده‌ استعمار و عناصر سرسپرده‌ داخلی آن‌ها نمودند.

در روزهای عبرت‌آموز گذشته که فعالیت لایه‌های پنهان فتنه‌گر تشدید شده بود، به همان نسبت امکان شناسایی عوامل مخرب و تروریست نیز افزایش یافت. از سوی دیگر، به نسبت افزایش فعالیت حامیان بیگانه و سایر سازمان دهندگان ترور و تخریب، مزدوران داخلی آن‌ها عنان از کف داده، سر از چاه و چاله‌های استتاری خویش برآوردند و بدین‌سان، امکان شناسایی و بازداشت آن‌ها بیش از پیش فراهم آمد تا مأموریت مهم وزارت اطلاعات در حد بالایی تحقق یابد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal