آخرین اخبار

22. مهر 1401 - 11:36   |   کد مطلب: 43375
صالح صابری با بیان اینکه شهرستان اسدآباد 15 شهید در حوزه انتظامی تقدیم کرده است که تعداد 3 تن از آنان در حراست از مرزها شهید شدند، گفت: تقدیم این شهدا نشان می‌دهد هم شهر اسدآباد در حراست از منطقه مرزی حرف برای گفتن دارد و هم نیروی انتظامی در این عرصه مجاهدتهای زیادی داشته است.

صالح صابری، رئیس بنیاد امور ایثارگران و شهدا شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انتظامی، اظهار کرد: اسدآباد 15 شهید در حوزه انتظامی داشته که برخی از آنان در دوران دفاع مقدس و بعضی بعداز این دوران در مناطق مرزی به شهادت رسیدند.

 

وی گفت: از دوران دفاع مقدس تاکنون نام شهیدان محمدرضا ارسلانی، علی قربان ابراهیمی، پاسدار خلیل کورش عبادی، محمد نجفی، دادعلی نجفی، صمد رحمانی، عزت‌الله شهبازی، غفار جانمحمدی، محمدرضا تکلو، علیرضا حیدری فرزان، عباس جعفری، مهراب رحیمی آریا، محمود کاوه و پاسدار امید علیخانی در لیست شهدای حوزه انتظامی در بنیاد امور ایثارگران و شهدا این شهرستان به ثبت رسیده است.

 

رئیس بنیاد امور ایثارگران و شهدا شهرستان اسدآباد تصریح کرد: از این تعداد شهید انتظامی شهیدان علی قربان ابراهیمی، محمد نجفی، عباس جعفری در مناطق مرزی در حراست از مرزها به شهادت رسیدند که این نشان می‌دهد هم شهر اسدآباد در حراست از منطقه مرزی حرف برای گفتن دارد و هم نیروی انتظامی در این عرصه مجاهدتهای زیادی داشته است.

 

وی یادآور شد: اسدآباد در حوزه انتظامی هم 60 جانباز دارد.

صابری از اجرای برنامه ضبط و ثبت خاطرات خانواده شهدای انتظامی، تقدیر از خانواده شهدای انتظامی، سرکشی از خانواده شهدا و غبارروبی مزار شهدای این حوزه در هفته گرامیداشت فراجا خبر داد.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal