آخرین اخبار

17. مهر 1401 - 23:23   |   کد مطلب: 43383
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ بیمار فوت شده با ویروس کرونا در استان نداشته ایم.

به گزارش آوای سیدجمال، علیرضا توقیری گفت: آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در این استان در ۲۴ ساعت گذشته صفر بود و شمار متوفیان کرونا از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۴۰۹ نفر رسید.

او افزود: ۲۲ بیمار بستری مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان همدان شناسایی شدند و شمار بیماران بستری در بیمارستان های این استان به ۱۷۹ نفر رسید.

 بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، چهار شهرستان تویسرکان، ملایر، اسدآباد و بهار در وضعیت آبی و ۶ شهرستان دیگر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

او می گوید: تعداد مراجعان سرپایی طی شبانه روز گذشته به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک و قطعی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۸۰۱ نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان  گفت: هم اکنون شمار بیماران مبتلا به کرونا که در بخش مراقبت های ویژه  مراکز درمانی این استان بستری هستند نیز به هفت نفر رسیده است.

به گفته توقیری، مجموع بیماران کرونایی شناسایی شده در استان همدان از ابتدای شیوع ویروس تاکنون به ۱۴۹ هزار و ۷۹۰ نفر رسید.

او گفت: تاکنون سه میلیون و ۲۳۷ هزار و ۲۹۳دُز واکسن کرونا (نوبت اول، دوم و یادآور) برای جامعه هدف در استان همدان تزریق شده است.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal