آخرین اخبار

21. مهر 1401 - 7:45   |   کد مطلب: 43405
حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد گفت: با وجود مردم ولایی، مدیریت خوب خانواده ها، ورود به موقع نیروهای پلیس و اطلاعات و امنیت در اسدآباد، خوشبختانه در این شهرستان هیچ اتفاق و اغتشاشی رخ نداد.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد، امام جمعه اسدآباد در مراسم جشن ولادت نبوت و امامت در پارک شهید رجایی این شهر، با برشمردن آثار و معجزات پیامبر اکرم(ص)، خطاب با زنان و مادران در تربیت فرزندان صالح، گفت: اگر زنان ما با تقوا باخدا تر و پارساتر باشند، از دامن آنان سردار قهاری سعیدها و حاج قاسم ها پرورش می یابند.

وی با اشاره به اوضاع نابسامان با وجود ابزار ارتباطی و فضای مجازی، گفت: امروز باید مادران تربیت فرزندان صالح تربیت کنند و پدران لقمه حلال به فرزندانشان دهند تا صالح تر رشد کنند چرا که نشانه سعادت والدین فرزندان صالح است.

امام جمعه اسدآباد به اوصاف و ویژگی های امام صادق(ع) اشاره کرد و گفت: ملت ایران سختی هی زیادی را هم در دورن دفاع مقدس و هم فتنه های گوناگون متحمل شدند، آنان مظلوم هستند اما قوی و ایستادگی و استقامتشان بالاست.

وی با بیان ینکه دشمن امروز از ملت ایران عصبانی است، گفت: با وجود مردم ولایی، مدیریت خوب خانواده ها، ورود به موقع نیروهای پلیس و اطلاعات و امنیت در اسدآباد، خوشبختانه در این شهرستان هیچ اتفاق و اغتشاشی رخ نداد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal