آخرین اخبار

25. مهر 1401 - 16:39   |   کد مطلب: 43437
نماینده اسدآباد در مجلس از تداوم آسفالت ریزی گردنه اسدآباد خبر داد و گفت: این امر با اعتبارى بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال عملیات روکش سراسری آسفالت لاین رفت و برگشت درحال انجام است.

به گزارش آوای سیدجمال، سرمدی، نماینده اسدآباد در مجلس در کانال تلگرامی خود از تداوم آسفالت ریزی گردنه اسدآباد خبر داده و گفته است: این امر در سايه سكوت خبرى رسانه ها در حال انجام است.

وی همچنین به میزان اعتبار این پروژه اشاره کرده و نوشته است که این امر با اعتبارى بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال عملیات روکش سراسری آسفالت لاین رفت و برگشت درحال انجام است و پیمانکار طی سه قرارداد بیش از ۸۰ هزار تن آسفالت را در این محور استراتژیک کشوری اجرا می‌کند.

 

پ ن: ضمن قدردانی و خداقوت به مسئولان برای انجام عملیات آسفالت ریزی که بعداز بارها رسانه ای شدن وضعیت آسفالت گردنه این اقدام صورت گرفت، باید به عرض نماینده محترم برسانیم متأسفانه کمترین مسئولان رسانه ای در ادارات شهرستان اسدآباد خدمت می‌کنند که این یک ضعف برای دولت انقلابی است که نتواند آنچنان که باید با ارتباط گیری با رسانه ها خدمت انجام شده را به سمع مردم برساند. پیش از بارها خبرنگار ما بارها ضمن مطالبه گری از مسئول مربوطه در خصوص وضعیت اسف بار خاموشی گردنه، خواستار گزارش عملکرد و خدمات انجام شده بوده است و بی نتیجه مانده است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal