آخرین اخبار

29. مهر 1401 - 13:55   |   کد مطلب: 43455
حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد اظهار کرد: 12 سال افتخار این را داشتم که در سنگر نماز جمعه اسدآباد خدمت کنم، و بعداز این 12 سال شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور برای تنوع و ورود یک امام جمعه تازه نفس به این شهر، تصمیم به جابه جایی گرفتند که ما هم تبعیت کردیم.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد، امام جمعه اسدآباد که در آخرین خطبه نماز جمعه در دوره خدمت خود در شهر اسدآباد در 29 مهرماه، قرائت کرد، با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوا و دوری از گناهان، گفت: اگر می‌خواهیم انسان با تقوا شویم، باید سراغ پارسایی برویم و از گناهان و حرامات پرهیز کنیم.

 

وی با اشاره به مناسبت های هفته جاری و تصویب لایحه کاپیتولاسیون در مجلس اشاره کرد و گفت: یکی از بزرگترین خیانت های حکومت پهلوی پس از قیام 15 خرداد 1342، که زمینه ساز تبعید امام خمینی(س) به خارج از کشور شد، تصویب این لایحه بود.

 

امام جمعه اسدآباد به فرمایشات اخیر رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: ملت ایران در یک خفقانی به سر می‌بردند که  نه عزتی و نه آبرویی داشتند، امروز به برکت انقلاب و با تابیدن امام مثل آفتابی 43 سال از این انقلاب می گذرد و مردم سربلند هستند.  

 

وی با اشاره به برکات و خدمات انقلاب در شهرستان اسدآباد، گفت: این شهرستان به برکت این انقلاب و نظام اسلامی و وجود شهدای هسته ای، برخوردار از دانشگاه ملی، دانشکده مستقل، دو حوزه علمیه خواهران و برادران که مایه افتخار ماست، هستند.

 

حجت الاسلام حسینی مجد تأکید کرد: رهبر انقلاب با بیانات خود به ما و شما فرزندان این نظام امید می‌دهد که بعداز 43 ما کجای پیشرفت علمی هستیم، جهاد تبیین یعنی ضعفها را داریم اما قوت ها را باید ببینیم.

 

وی در پایان سخنانش اظهار کرد: 12 سال افتخار این را داشتم که در سنگر نماز جمعه اسدآباد خدمت کنم، و بعداز این 12 سال شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور برای تنوع و ورود یک امام جمعه تازه نفس به این شهر، تصمیم به جابه جایی گرفتند که ما هم تبعیت کردیم.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal