آخرین اخبار

30. مهر 1401 - 10:37   |   کد مطلب: 43460
محمدکرم مرادی از تحویل 35 هزار تن چغندرقند اسدآباد به کارخانه همدان تاکنون خبر داد و گفت: این امر از 27 شهریورماه آغاز و تا 27 آذرماه ادامه خواهد داشت که پیش بینی می‌شود 130 هزار تن چغندرقند از اراضی اسدآباد برداشت شود.

محمدکرم مرادی، رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به سطح زیر کشت چغندرقند به میزان هزار و 800 هکتاری در این شهرستان، اظهار کرد: قرار است این میزان محصولات به کارخانه های همدان،  قزوین و اصفهان بارگیری شود.

 

وی با بیان اینکه بارگیری و حمل چغندرقند به کارخانه ها آغاز و تاکنون 35 هزار تن به کارخانه قند همدان تحویل شده است، افزد: این امر از 27 شهریورماه آغاز و تا 27 آذرماه ادامه خواهد داشت که باید خرید 90 تا 100 روزه انجام شود.

 

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود که از میزان سطح کشت چغندرقند اراضی اسدآباد 130 هزار تن چغندرقند برداشت شود.

وی با اشاره به اینکه کارخانه قند همدان روزانه 3 هزار تن چغندرقند در تخلیه می‌کند، گفت: این امر قرار است که شتاب بیشتری بگیرد.

 

مرادی با شاره به اینکه 40 دستگاه چغندر را از اراضی برداشت و برای حمله به کارخانه توسط کامیون‌ها بارگیری می‌شود، تصریح کرد: با توجه به ازدیاد دستگاه‌های برداشت، باید نظمی بین برداشت و تحویل توسط کشاورزان انجام شود که مشکلی برای تحویل و یا خواب کامیون در کارخانه به وجود نیاید.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal