آخرین اخبار

30. مهر 1401 - 12:53   |   کد مطلب: 43462
سردار سالار آبنوش در پاسخ به سؤال دانش آموز دختری که پرسید چرا ما ایرانی‌ها هر چه اتفاق می افتد گردن آمریکا می‌اندازیم، گفت: رهبر انقلاب هم در سخنرانی اخیرشان فرمودند که ما تا می‌گوییم دشمن یک عده انگار حساسیت دارند، می‌گویند چرا دشمن!؛ مگر ما در دنیا از این اغتشاشات نداریم، چرا در کشور ما که اغتشاش می‌شود رئیس جمهور آمریکا پیام می‌دهد، چرا در فرانسه و انگلستان که شورش است پیامی نمی‌دهد، چرا مجلس آمریکا برای آنان جلسه برگزار نمی‌کند، چرا برای اینکه اغتشاش فرانسه را مدیریت کنند، جلسه نمی‌گذارند بودجه تعریف نمی‌کنند؟ اما برای ما بودجه تعریف می‌کنند؟ دست دشمن از این آشکارتر که با این بودجه ریزی‌ها علیه ما دشمنی می‌کند.

به گزارش خبرنگار آوای سیدجمال، سردار سالار آبنوش، جانشین اسبق قرارگاه خاتم الانبیا در جمع دختران دانش آموز مدرسه بصیرت شهر اسدآباد با اشاره به جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و نبود امکانات رفاهی، خدماتی و عمرانی قبل از انقلاب، اظهار کرد: در این جنگ بنا بود که ما از بین برویم چرا که یک جنگ جهانی علیه ما بود.

 

وی گفت: قبل از انقلاب دنیا دو تیکه بود و کره زمین دو نیم کره شرق و غرب بود، نصف کره زمین تحت امر شوروی و نصف دیگر تحت امر آمریکا بود، هیچ کسی حق نداشت خارج از ارائه این دو کشور تصمیم بگیرد، آنان که تابع آمریکا بودند همه دستورت از سفارت خانه و آنان که تبع شوری بودند از شوری دستور می‌گرفتند، ما ایرانی‌ها هم به تبع شاه تابع آمریکا بودیم و از آمریکا دستور می‌گرفتیم.

 

جانشین اسبق قرارگاه خاتم الانبیا گفت: ما که انقلاب کردیم و تابع هیچ کدام نبودیم، از آمریکا و شوروی پیغام دادند که بی خود کردید، امام گفت نه شرق نه غرب و از هیچ کدام اطلاعت نکردیم که جنگ تحمیلی را بر ما حمله کردند و جنگ که تمام شد گفتند 98 کشور به صدام کمک می‌کرده است.

 

وی تصریح کرد: از سال 78 یک ردیف به بودجه به نام ترویج دموکراسی در ایران و یا همان امام حسین زدایی از ایران به آمریکا اضافه شد و با وهابی های در ایران یک شبکه من و تو ایجاد کردند، چرا که دشمن بررسی کرده بود آنچه ایرانی‌ها را در برابر هر توطئه ای بازدارنده است، امام حسین(ع) و تفکر حسینی است، بنابراین تلاش می‌کنند که این تفکر را از ما بگیرند.

 

سردار آبنوش ادامه داد: دشمن می‌گوید تا مادران را در ایران لجن مال نکنیم، امام حسین از آنان گرفته نمی‌شود و تا امام حسین نرود ایران سقوط نخواهد کرد، بنابراین با شبکه من و تو برنامه فساد ترویج می‌کنند، دختران فاسد شوند، دیگر خبری از مادر پاک نیست و اینگونه از دامن آنان شهید و ایثارگر رشد نخواهد کرد.  

 

وی خاطرنشان کرد: از سال 78 این بودجه تصویب شده و با این پولها شبکه های من و تو، اینترنشنال، بی سی سی ساخته می‌شوند و در ذهن نوجوانان ایرانی پمپاژ می‌شود که ما دختران ایرانی را فاسد کنیم، در کل برنامه دشمن برای دختران ماست.
جانشین اسبق قرارگاه خاتم الانبیا یادآور شد: امروز موشکهای مجازی اوباما رئیس جمهور سابق امریکا مخ دختران ایران را هدف قرار داده و با هدف قرار دادن آنان دیگر دختران ما مادران پاک نخواهند شد و فرزندان پاک هم دنیا نخواهد آمد، دشمن تمام سرمایه را روی شما دختران ایرانی گذاشته است.

 

وی با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان باید بررسی کنند چرا 13 آبان در تقویم گنجانده شد، افزود: باید شما دانش آموزان این روز را برجسته کنید، گرامی بدارید و بگویید که ما آگاه و هوشیاریم.

 

سردار آبنوش در پاسخ به این سؤال که چرا ما ایرانی‌ها هر چه اتفاق می افتد گردن آمریکا می‌اندازیم، گفت: رهبر انقلاب هم در سخنرانی اخیرشان فرمودند که ما تا می‌گوییم دشمن یک عده انگار حساسیت دارند،  می‌گویند چرا دشمن!؛ مگر ما در دنیا از این اغتشاشات نداریم، چرا در کشور ما که اغتشاش می‌شود رئیس جمهور آمریکا پیام می‌دهد، چرا در فرانسه و انگلستان که شورش است پیامی نمی‌دهد، چرا مجلس آمریکا برای آنان جلسه برگزار نمی‌کند، چرا برای  اینکه اغتشاش فرانسه را مدیریت کنند، جلسه نمی‌گذارند بودجه تعریف نمی‌کنند؟ اما برای ما بودجه تعریف می‌کنند؟ دست دشمن از این آشکارتر که با این بودجه ریزی‌ها علیه ما دشمنی می‌کند.

 

وی ادامه داد: دولت را مگر ما خودمان بر کرسی نمی‌نشانیم پس اگر خوبیم خومان هستیم، اگر مشکل و ضعفی در کشور داریم باید خود آنها را حل کنیم، چرا باید دشمن برای ما حلال مشکلات باشد.

 

جانشین اسبق قرارگاه خاتم الانبیا گفت: در همدان در اغتشاشات اخیر چند نفر دستگیر شدند که مأموریت داشته و پول می‌گرفته هر روز جایی را آتش بزند و اگر صدا و سیما کوتاهی نکند، مستند این‌ها نشان داده خواهد شد.

 

وی افزود: اینکه به برخی‌ها پول می‌دهند که جایی را آتش بزنند، پلیس را به آتش بکشند، چادر زنان را از سرشان بردارند، پیشرفته سلاح را در اختیار افراد قرار می‌دهند تا ملت ما را بکشند، نگوییم کار دشمن است؟!

 

سردار آبنوش گفت: دشمن ما را تحریم کرده است، دارو را بر سر ملت قطع کرده، دانشمندانی که برای دستیابی به دارو و علم بیشتر تلاش می‌کند را ترور کرده آن وقت نگوییم کار دشمن است!؟در تشخیص باید ضعیف باشیم که دست دشمن را در این موارد نبینیم.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal