آخرین اخبار

6. آبان 1401 - 14:03   |   کد مطلب: 43506
حجت‌الاسلام مرتضی موحدی با بیان اینکه امروز یک ایران واقعی و یک ایران مجازی داریم که استکبار با استفاده از رسانه هایش ایران را یک کشور خشن، با نیروهای امنیتی در مقابل مردم معرفی می کند، گفت: گرگها دندان تیز کردند اما نیروهای امنیتی ما شهید و خون می دهند و نمی گذارند، امنیت مردم از بین برود این درحالی است که دشمن ایبن نیروهای خدوم را خشن جلوه می دهند.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه جدید اسدآباد در اولین خطبه نماز جمعه این شهر در ۶ آبان ماه، بااشاره به اقدام خصمانه و جنایتکارانه دشمن در حمله به زائران در شاهچراغ، اظهار کرد: این ایام برای ملت ایران روز حزن و اندوه است چرا کفار، استکبار و منافقین دندان تیز کردند با رفتارهای بزدلانه و تروریستی تعدادی از هموطنان را به شهادت رساندند.

 

وی ادامه داد: دل یک تروریست چقدر بیچاره و درمانده باید باشد که زائرانی را که در مکان مقدس حاضر بوده و در حال عبادت و راز و نیاز هستند، کوچک و بزرگ، پیر و جوان و کودک را به رگبار ببندد و دهها نفر را به خاک و خون بکشد، ظاهرا انسان است، اما چون دست را به دست شیطان داده و گوشش را به رسانه های معاند سپرده و از آنان درس می گیرد.

 

امام جمعه جدید اسدآباد با بیان اینکه رسانه های معاند تمام تلاش شان به کار بستند تا با دروغ پراکنی، شایعه سازی کشور امام زمانی را ناامن کنند، افزود: مهسا امینی یک کردستانی و اهل تسنن است که اصلا چهلم ندارند به بهانه ناامن کردن کشور مراسم چهلم می‌گیرند.

 

‌وی با بیان اینکه دشمن دست از شما بر نمی دارد، یک روز جنگ تحمیلی و یک روز ترذور است، یک انقلاب مخملی و یک روز تحریم است، افزود: امروز یکی از سرکرده های نانجیب امریکایی رسما گفت که باید همه این توطئه ها را به موازی هم به کار بگیریم تا ایران را متوقف کنیم‌ دشمن همه تلاش و گزینه ها را بکار گرفتند تا انقلاب را متوقف کنند.

 

موحدی با بیان اینکه معضلی که امروز کشور ما با آن مواجه است، مشکل اقتصادی است، افزود: امروز دشمن می‌بیند با تدابیری که دولت اسلامی به کار گرفته، و با انعقاد قراردادها و تفاهمنامه‌هایی که با کشورهای مختلف میبندد، به دنتبال حل مشکلات است.

 

امام جمعه جدید اسدآباد در فضای مجازی ایران را یک کشور بحران زده اعلام می کنند، افزود: امروز یک ایران واقعی و یک ایران مجازی داریم که استکبار با استفاده از رسانه هایش ایران را یک کشور خشن، با نیروهای امنیتی در مقابل مردم معرفی می کند، گرگها دندان تیز کردند اما نیروهای امنیتی ما شهید و خون می دهند و نمی گذارند، امنیت مردم از بین برود این درحالی است که دشمن ایبن نیروهای خدوم را خشن جلوه می دهند.

 

وی تصریح کرد: برنامه بعداز اغتشاشات ۱۴۰۱ دشمن این است که ترور گروهی راه بیندازند و احساس امنیت را از مردم بگیرند. اغتشاشگران نه انسانیت و نه عبادت، نه زن و نه بچه سرشان می شود. اینها ثابت کردند داعشی هستند. آنها می خواهند کشور را همانند دوران پهلوی به غارت ببرند.

 

موحدی با اشاره به روز دانش آموز و سالروز شهادت شهید فهمیده، تأکید کرد: افتخار می کنیم که شهدایی چون شهید فهمیده داریم.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal