آخرین اخبار

10. آبان 1401 - 23:31   |   کد مطلب: 43535
جانشین رییس پلیس راه استان همدان گفت: یک دستگاه خودروی نیسان حامل ماهی در جاده آجین واژگون شد و سرنشین آن در دم جان باخت.

به گزارش آوای سیدجمال، سرهنگ «ارسلان سرمدی» بیان کرد: یک دستگاه خودروی نیسان حامل ماهی بامداد امروز در جاده آجین که ارتباط دهنده شهر اسدآباد به سنقر (کرمانشاه) است واژگون شد که در این سانحه جاده ای سرنشین نیسان در دم جان باخت.

وی با بیان اینکه آمار واژگونی در همدان بالاتر از نرم کشوری است اضافه کرد: بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده، مکالمه با تلفن همراه حین رانندگی و سرگرم شدن به تنظیم سیستم صوتی عمده علت واژگونی وسیله نقلیه در استان همدان است.

جانشین رییس پلیس راه استان همدان گفت: همچنین در سانحه دیگری یک دستگاه سواری پراید و تیبا روز گذشته در جاده آجین با یکدیگر برخورد کردند که در این سانحه نیز یک نفر فوت و سه نفر دیگر مجروح شدند.

سرهنگ سرمدی افزود: علت دقیق بروز این سانحه همچنان توسط کارشناسان در دست بررسی بوده اما شواهد اولیه گویای این است که ورود سواری پراید از فرعی به جاده اصلی یدون رعایت حق تقدم عامل بروز این سانحه است.

وی بیان کرد: جاده «آجین» با عنوان جاده قدیم «سنقر»، شهرستان اسدآباد را به شهرستان سُنقر از توابع استان کرمانشاه وصل می‌کند و این مسیر یکی از محورهای پرتلفات استان است.

جانشین رییس پلیس راه استان همدان اضافه کرد: خلوت بودن مسیر و تمایل رانندگان به تردد با سرعت غیرمجاز، عرض کم جاده و بالا بودن شمار روستاهای مجاور و متصل شده به جاده آجین زمینه را برای بروز تخلفاتی همچون سرعت غیرمجاز و ورود از فرعی به اصلی بدون رعایت حق تقدم فراهم کرده است.

سرهنگ سرمدی با بیان اینکه ۵۲ درصد از سوانح جاده ای همدان در مسیرهای اصلی رخ می دهد ادامه داد: جاده آجین - سنقر به طول حدود ۴۰ کیلومتر یکی از مسیرهای حادثه خیز و پرتلفات استان همدان به شمار می‌رود./ ایرنا

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal