آخرین اخبار

11. آبان 1401 - 12:44   |   کد مطلب: 43541
سجاد محمدی شمیم با تأکید بر اینکه امروز وظیفه دانش آموزان شناخت جریان کفر و الگوگیری از شهدا برای مقابله با دشمن است، گفت: وظیفه همه دانش آموزان است که همچون دانش آموزان دهه 50 که در صحنه بودند، در راهپیمایی روز 13 آبان شرکت کنند.

سجاد محمدی شمیم، سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال،  از برگزاری راهپیمایی‌۱۳ آبان همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار خبر داد و اظهار کرد: این مراسم راهپیمایی با حضور دانش آموزان سه شهر اسدآباد، آجین و پالیز خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه مراسم راهپیمایی 13 آبان در شهر اسدآباد ساعت ۱۰:۳۰ از مقابل حسینیه آیت الله خامنه ای(دفتر امام جمعه) آغاز و به نماز جمعه ختم می‌شود، گفت: سخنران این مراسم نماینده مجلس خواهد بود.

 

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با تأکید بر حضور همه دانش آموزان در کلیه مدارس اسدآباد در راهپیمایی روز 13 آبان همزمان با سراسر کشور، گفت: این روز نماد کفرستیزی است و امام آن را حادثه تاریخی و انقلاب دوم معرفی کرد، بنابراین وظیفه همه دانش آموزان است که همچون دانش آموزان دهه 50 که در صحنه بودند، در راهپیمایی این روز شرکت کنند.

 

وی با تأکید بر اینکه دانش آموزان با تأسی از شهدا، باید وظیفه اولشان شناخت جریان کفر و دشمن شناسی است، افزود: از دیگر وظایف دانش آموزان الگوگیری از شهدا است که در استمرار حرکت انقلاب مهم و نقش آفرین است.

 

محمدی شمیم از نواختن زنگ استکبارستیزی در دو نوبت صبح و بعدازظهر در مدارس خبر داد و گفت: به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی یادواره شهدا با عنوان لاله های روشن در مدارس برگزار کردیم.

 

وی از پویش همکلاسی شهید من، سرود " ای وطن" به صورت گروهی در مدارس خبر داد و افزود: البته در 13 آبان در مسیر در مسیر راهپیمایی این روز هم سرودی به صورت گروه همخوانی توسط دانش آموزان انجام خواهد شد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal