آخرین اخبار

12. آبان 1401 - 11:08   |   کد مطلب: 43554
معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه همدان گفت: در راستای پاسخگویی به شبهات و تلاش رسانه‌ای دشمن، مدیریت حوزه علمیه استان با همراهی معاونت تبلیغ حوزه استان، در فراخوانی، از مبلغان خانم و آقا برای فعالیت در عرصه فضای مجازی دعوت به عمل آورده است.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت الاسلام محمد طبرسی معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با تأکید بر اهمیت حضور مبلغان در فضای مجازی، اظهار داشت: امروز دشمن با استفاده از این فضا به دنبال تحریف واقعیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است و لذا ضرورت پاسخگویی به این شبهات بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: در همین راستا مدیریت حوزه علمیه استان با همراهی معاونت تبلیغ حوزه استان، در فراخوانی، از مبلغان خانم و آقا برای فعالیت در عرصه فضای مجازی دعوت به عمل آورده است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه همدان به تشریح شرایط ثبت نام پرداخت و گفت: طلاب سطح ۱ به شرط اشتغال در دروس سطح ۲، قبولی در آزمون ورودی و مصاحبه، سکونت در استان همدان، از جمله شرایط حضور در این مجمع است.

وی با بیان اینکه فعالیت این مرکز حول سه محور اصلی است، یادآور شد: رصد و پایش فضای مجازی، تولید محتوای خام ویژه محیط‌های اینترنتی (پاسخ به شبهات و سؤالات، مقاله اینترنتی و مقاله کوتاه) و تولید محصولات چند رسانه‌ای (تولید گرافیک، ویدئو و صوت) محورهای فعالیت طلاب در عرصه فضای مجازی است که مد نظر این مرکز می‌باشد.

حجت الاسلام طبرسی تصریح کرد: طلاب خواهر و برادری که تمایل به فعالیت تبلیغی و فرهنگی در فضای مجازی دارند، می‌توانند با توجه به مهارت‌ها و تخصص‌های فوق درخواست خود را جهت همکاری با معاونت تبلیغ حوزه علمیه همدان، از طریق لینک ذیل ثبت نمایند، https://btid.org/fa/news/۲۲۰۲۱۷.

انتهای پیام /

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal