آخرین اخبار

13. آبان 1401 - 14:55   |   کد مطلب: 43558
حجت الاسلام مرتضی موحدی با بیان اینکه امروز دشمن می بیند ایران در آستانه شکوفایی اقتصادی است، تمام قدرتش را به کار بسته و با درغ گویی دست شیطان را از پشت بسته اند و با امپراتوری رسانه دروغ هایشان را به نمایش می گذارند که البته آن هم افشا می شود، گفت: امروز میخواهند جلاد داعشی را مردم و نیروهای خدوم انتظامی را جلاد معرفی کنند، بی شرف ها بویی از انسانیت نبرده اند، بسیجی را بی رحمانه شکنجه میدهند، ترور به راه می اندازند، برایشان مهم نیست. این کار شیطانی است. امروز وظیفه جوانان این است که حقیقت تبیین شود.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت الاسلام مرتضی موحدی امام جمعه اسدآباد در خطبه های نماز جمعه این هفته 13 آبان شهر اسدآباد با توصیه به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: برخی معتقد بودند که آمریکا شکست ناپذیر است، البته هنوز هم برخی عقب مانده های سیاسی می گویند با آمریکا باید همراه شد، هنوز هم آنان عقب مانده اند. امام می گفت که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و تا به امروز هم غلطی نکرده.

 

وی گفت: البته ما از آمریکا ضربه خورده ایم، کم هم نخورده ایم اما اگر دقت کنید این ضربه ها بخاطر تمکین نفوذی ها و غرب گرای داخل کشور بوده است.

 

امام جمعه اسدآباد تصریح کرد: تحریم برای ما هزینه داشتند، اما چرا تحریم عرضه تسلیحاتی و دفاعی ما برکت آفرید و توانستیم موشکهای نقط زن و پهبادها را بیافرینیم. امروز موشک های ما دشمن را حیرت زده کرده است. و این نشان میدهد که تحریم یک فرصت برای ما بوده است اما باید از تحریم اقتصادی در راستای فرصت استفاده کنیم.

 

وی دولت آمریکا همزمان با با دولت کریم خان زند شکل گرفت، در زمان ناصر الدین شاه اوج گرفت و جنبش بر ایران را شروع کرد، افزود: اینها با استقلال کشور و ملت ایران مشکل دارند، و میگویند که ایران باید در خدمت ما باشد.

 

حجت الاسلام مرتضی موحدی  با اشاره به اتفاقات در دوران انقلاب، گفت: امروز دشمن می بیند که ایران در آستانه شکوفایی اقتصادی است، تمام بسترها و قوتشان را بکار بستندو انصافا در درغ گویی دست شیطان را از پشت بسته اند، و روی شیطان را سفید کردند، با تمام خونسردی دروغ می گویند و دروغ شان افشا می شود. با امپراتوری رسانه دروغ هایشان را به نمایش می گذارند.

 

وی ادامه داد: اگر با هشتک شهدای شیراز مطرح می شود، آن را می‌بیندند و اما هشتک کشته سازی دروغین را بلد می کنند، و بال و پر می دهند، شیطان کارش این است که حقایق را تمان و دروغ ها را بال و بدهد. در فضای جازی هشتک حمایتی از یک کودک سه ساله که پدر و مادرش شهید شد، را می بندند.اما دختری که مست کرده و یا خودکشی کرده آن را به گردن نظام جمهوری اسلامی می اندازند.

 

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه رهبر انقلاب فرمود که آمریکا رو به افول نیست بلکه در حال فروپاشی است، گفت: امروز وظیفه جوانان این است که حقیقت تبیین شود. امروز میخواهند جلاد داعشی را مردم و نیروهای خدوم انتظامی را جلاد معرفی کنند، بی شرف ها بویی از انسانیت نبرده اند، بسیجی را بی رحمانه شکنجه میدهند، ترور به راه می اندازند، برایشان مهم نیست. این کار شیطانی است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal