آخرین اخبار

13. آبان 1401 - 15:57   |   کد مطلب: 43559
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: همه باید در خصوص انجام صحیح امور در ادارات مطالبه گر باشیم و با افراد متخلف و کسانی که در ادارات کار مردم را انجام نمی دهند بر اساس اصل امر به معروف و نهی از منکر با آنها برخورد شود و ستاد امر به معروف نیز از این نوع مطالبه گری حمایت می کند.

به گزارش آوای سیدجمال، آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» در خطبه های این هفته نماز جمعه در حسینیه امام خمینی (ره) همدان افزود: رسانه های دشمن به گونه ای تبلیغات دروغین می کنند که اگر در اغتشاشات اخیر آتشی در جایی روشن می شد آن را به معنی سقوط جمهوری اسلامی تلقی می کنند.

وی از جوانان خواست تاریخ ۱۲۰ سال آمریکا را بخوانند و ببینند چه بر سر ملت های جهان آورده است  از خود بومیان آمریکا گرفته تا تجاوز در آمریکای لاتین از جمله ونزوئلا و کلمبیا تا ویرانی هایی که در آسیا به جا گذاشت، از تجاوز به فیلیپین، افغانستان، ویتنام، سوریه تا بمباران اتمی ژاپن نمونه هایی از این تجاوزات است.

خطیب جمعه همدان گفت: آمریکا هر کجا احساس کند منافعش در خطر است آنجا را آماج سهمگین خوی امپریالیستی خود قرار می دهد و  دست به کشتار مردم آن کشور می زند تا حکومت وابسته را جایگزین کند.

آیت الله شعبانی موثقی با اشاره به اینکه در حوادث اخیر ایران اضلاع مثلث عبری ، عربی و غربی در تلاش هستند مانع قدرت گیری یک کشور مستقل شوند تا کسی نتواند در برابر اراده آمریکا حرفی برای گفتن داشته باشد، افزود: آمریکا با اسلام عربستان مشکل ندارد، حتی حرفی هم از عدم رعایت حقوق بشر نمی زند چرا که این کشور را گاوشیرده می داند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: دیکتارتورهای رسانه ای دشمن توهم زایی کرده ، راست را دروغ می کند و حتی کشورهای اروپایی نیز با رسانه های خود ملت ایران تهدید می کنند.

وی با هشدار نسبت به اینکه دشمن از طریق در اختیار گرفتن فضای مجازی، اذهان را تصرف کرده ، یادآورشد: وظیفه شرعی ملت است که با انجام واجب شرعی جهاد تبیین مچ دشمنان را باز کنیم و خطرات آنها را برای مردم خود بازگو کنیم.

امام جمعه همدان گفت: مشکلات اقتصادی و معیشتی وجود دارد اما راهش آشوب و نفرت پراکنی نیست ،  اشتغال جوانان را باید حل کرد اما برطرف کردنش در درگیری با نیروهای انتظامی که حافظ امنیت جامعه است، نیست، راهش تخریب اموال عمومی نیست.

آیت الله شعبانی موثقی از مسئولان خواست آرتین عزیز را دعوت کرده به مردم نشان دهند که دشمن چه قصد شومی برای مردم دارد، از قصه پرغصه آرمان روایت کنند، مردم بدانند کسانی که داعیه براندازی دارند، قساوتشان از یزیدیان کمتر نیست.

خطیب جمعه همدان تاکید کرد: چرا باید به نیروهایی که در همه حوادث در خدمت مردم هستند، از کشور در برابر دشمن دفاع می کنند و در محرومیت زدایی نیز پیشقدم هستند، حمله شود.

وی یادآور شد: مسئولانی که زمانی نیروی انتظامی را تضعیف می کرد، امروز مقصر هستند، مسئولانی که کارشان را درست انجام نمی دهند، نیز در مشکلات امروز مقصرند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: مساله مسکن در همدان ازجمله مشکلاتی که باید با همکاری شورای شهر، شهرداری، سازمان شهرسازی و دیگر نهادهای مربوط به سرعت حل شود.

وی همچنین از نحوه برنامه ریزی برای زمان برگزاری مراسم راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی، از مسئولان مربوط انتقاد کرد.

راهپیمای یوم الله ۱۳ آبان امروز در همدان پس از اقامه نماز جمعه برگزار شد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal