آخرین اخبار

13. آبان 1401 - 23:15   |   کد مطلب: 43561
کیومرث سرمدی با تأکید بر برخورد قاطع قوه قضائیه با آشوبگران و اغتشاشگران، گفت: اینان که در جنگ تحمیلی هم کنار صدام همدستش بودند، پاسدار اسدآبادی را در جلوی عروس کومله سر بریدند و امروز هم چنین حرکات مشابهی را از آنان در اغتشاشات بر سر بسیجیان، علما و مردم می آورند.

به گزارش آوای سیدجمال، کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایی کنندگان شهر اسدآباد با محکوم کردن اغتشاشت و آشوبگری های اخیر، اظهار کرد: پاسدار اسدآبادی را در جلوی عروس کومله سر بریدند و امروز هم چنین حرکات مشابهی را از آنان در اغتشاشات بر سر بسیجیان، علما و مردم می آورند و می بینیم. اینها فتنه‌هایی است که تروریستها، کومله، سلطنت طلبها دموکراتها و خائنین در جنگ تحمیلی داشتند و سعی داشتند ایران را تجزیه کنند.

 

وی گفت: صدام ملعون چه گلی بر سر ملت کاشته که همین ها که امروز کاسه داغ تر از آش شده اند، در دفاع از صدام در کنارش بودند، ما آن دوران و فتنه انگیزی آنان را فراموش نکرده ایم، شما جوانان آن دورانها را ندید.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دنبال آن هستند که فضا را آن طور آماده کنند که همه جهانیان و تروریستها و آدم کشها و انسان های پست فطرت را از تمام نقاط جمع کنند و ایران اسلامی را لگدمال اهداف شوم خود کنند.

 

وی تأکید کرد: داستان سوریه را بخوانید، ببینید که با تحریک فضای مجازی و توطئه چینی  کم کم فضا را آماده کردن به نام اصلاحات، اما از همه نیا در سوریه آوردند و ناموس مسلمانان را به یغما بردند. و تجاوز کردند.

 

وی اذعان کدر: امروز دشمن دنبال این است که ایران عزیز را تجزیه کند و ترس آنان این است که ایران اسلامی پیشرفت کرده است، یادمان نرفته در زمانی در همین اسدآباد پزشکان هندی بودند و امروز به برکت انقلاب همه پزشکان ایرانی هستند. این درسایه اعتماد ملت به انقلاب اتفاق افتاده است.

 

سرمدی با بیان اینکه یک روز سیم خاردار هم در جنگ نداشتیم ، امروز موشکهای سپاه خواب را از دشمن و صهیونیستها گرفته، افزود: امروز پیشرفتی که جوانان دیروزی ساختند برای آینده باید قدر شناس آن باشیم و ادامه دهنده راه باشیم.

 

وی گفت: ما امروز دست و پای نیروی انتظامی، سربازان گمنام ، نیروهای ارتش و سپاه را می بوسیم و فریاد ملت ما این است که از مماشات گذشته و مردم تحمل اینکه ارازل و اوباش در کف خیابان بریزند و مردم را قتل عام کنند، ندارند. کور خوانده اند. این انقلاب با خون شهدا آمیخته است و با وجود دهه هشتادی و نودی محکم خواهد ایستاد.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ما با آدم کشهای بی رحم باید برخورد شود، قوه قضائیه باید برخورد قاطع داشته باشد، البته با مسئولانی که با ترک فعل  و کوتاهی با نفوذی بستر توطئه را فراهم می کنند باید برخورد شود.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal