آخرین اخبار

23. آبان 1401 - 23:32   |   کد مطلب: 43652
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: یک سامانه بارشی از روز /چهارشنبه/ وارد استان می شود و با بارش باران و ریزش برف در نقاط کوهستانی فعالیت می‌کند.

به گزارش آوای سیدجمال،محمد حسن باقری شکیب  افزود: شامگاه گذشته شهر همدان با دمای چهار درجه سانتیگراد زیر صفر به عنوان سردترین مرکز استان کشور معرفی شد و پس از آن بیرجند با سه درجه سانتیگراد زیر صفر در رده دوم قرار گرفت.

وی اظهار داشت: بر اساس بررسی نقشه‌های ماهواره‌ای، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده، صاف تا قسمتی ابری، همراه با افزایش ابر و غبار صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

باقری شکیب با اشاره به اینکه یک سامانه بارشی از روز چهارشنبه آسمان استان را فرا می‌گیرد، تصریح کرد: این سامانه از سمت غرب و دریای مدیترانه وارد استان می‌شود و به صورت بارش باران و ریزش برف در ارتفاعات و مناطق کوهستانی فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه بیشتر بارش‌های این سامانه به صورت باران است، عنوان کرد: فعالیت این سامانه در مناطق جنوبی استان بیشتر است و پیش بینی می شود در نقاط غربی و جنوبی بین پنج تا ۱۰ میلی متر بارش داشته باشد.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: فعالیت این سامانه بامداد جمعه به اوج خود می‌رسد و در ساعت های بعد از ظهر جمعه متوقف می‌شود.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد با ۱۷ درجه سانتیگراد بالای صفر بیشترین و قهاوند با هفت درجه سانتیگراد زیر صفر، سردترین دمای استان را داشته‌اند.

باقری شکیب اظهار داشت: دمای بیشینه هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن چهار درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است. ایرنا

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal