آخرین اخبار

25. آبان 1401 - 12:02   |   کد مطلب: 43667
در هفته مبارزه با اعتیاد و آسیبهای اجتماعی صورت می‌گیرد:
طرح یاریگران زندگی در ۶۰ درصد مدرسه اسدآباد
سجاد محمدی‌شمیم از برپایی نمایشگاه های پیشگیری از اعتیاد در مدارس در هفته مبارزه با اعتیاد و آسیبهای اجتماعی خبر داد و گفت: در این هفته طرح یاریگران زندگی در ۶۰ درصد مدرسه شهرستان اجرا خواهد شد.

سجاد محمدی شمیم، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با با اشاره به برگزاری کمیته سلامت روان و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی با محوریت اجرای برنامه های هفته مبارزه با اعتیاد و آسیبهای اجتماعی در سطح مدارس شهرستان، اظهار کرد: طرح یاریگران زندگی در ۶۰ درصد مدرسه شهرستان اجرا خواهد شد.

 

وی از انعقاد تفاهمنامه های همکاری با سایر دستگاه های متولی نظیر علوم پزشکی، بهزیستی و نیروی انتظامی برای استمرار برنامه های پیشگیرانه در تمام طول سال در مدارس خبر داد و گفت: در این هفته در سطح مدارس نمایشگاه های پیشگیری از اعتیاد برگزار خواهد شد.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد از تهیه و نصب میثاق نامه پیشگیری از اعتیاد در مدارس، نصب بنر و پلاکارد با مضمون مقابله و مبارزه با اعتیاد در سطح مدارس، برگزاری برنامه ها و بازی های ورزشی در سطح مدارس با همکاری کارشناس تربیت بدنی، دعوت از کارشناسان حوزه اعتیاد و آسیبهای اجتماعی از سایر سازمانها و نهادها برای حضور در مدارس برگزاری جلسات و کارگاه های آموزشی برای دانش آموزان، والدین و فرهنگیان را از دیگر برنامه های این کمیته برشمرد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal