آخرین اخبار

25. آبان 1401 - 17:14   |   کد مطلب: 43670
حجت‌الاسلام مرتضی موحدی با بیان اینکه استکبار کارش به جایی رسید که از اغتشاشگران کف خیابانی حمایت کرد و این نشان از درماندگی آنان دارد، گفت: امروز ملت ایران در دنیا می درخشد و دشمن این را فهمیده است و قشر جوان و نوجوان را با ابزار فضای مجازی هدف قرار داده، بعضا" افکار جوانان را به سمت و سوی دیگر برد، حال هفته بسیج که بهار جهاد تبیین است، فرصتی برای تبیین خدمات و برکات و اللبته نشاط دهی به جامعه است.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه اسدآباد در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های هفته بسیج این شهرستان با بیان اینکه هفته بسیج مختص سپاه و بسیج نیست و باید همه آن راگرامی بدارند، اظهار کرد: همه ملت ایران بسیجی هستند چرا که این مردم بسیجی هستند که در دفاع مقدس حاضر و انقلاب را نگه داشته اند.

 

وی با تأکید بر اینکه این فرهنگ بسیجی بود که استکبار را بیرون کرد، و به ملت عزت و آبرو داد، افزود: بسیج نون نداشته باشد، عزتش را نمی دهد و استکبار کارش به جایی رسیده که از اغتشاشگران کف خیابانی حمایت می کند و این نشان از درماندگی آنان دارد.

 

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه امروز ملت ایران در دنیا می درخشد و دشمن این را فهمیده است و قشر جوان و نوجوان را با ابزار فضای مجازی هدف قرار داده، خاطرنشان کرد: البته بعضا" افکار جوانان را به سمت و سوی دیگر برده است و اینجاست که هفته بسیج فرصتی است تا جهاد تبیین صورت بگیرد البته که این هفته بهار جهاد تبیین است.

 

وی تأکید کرد: رفع مشکلات جامعه در سایه هفته بسیج است که باید با پرداختن به دستاوردها و برکات و خدمات بسیج نمایش و تبیین شود.

 

موحدی بر مسئله نشاط دهی به برنامه های فرهنگی تأکید کرد و گفت: در راستای نشاط دهی و خدمات بسیج همایش پیاده روی خانوادگی برگزار کنید و از آقایان ابوذر روحی و حامد زمانی که هنرمندان حماسی معروف هستند، دعوت کنید.

 

وی با تأکید بر اینکه حوزه و روحانیون پای کارند و از ظرفیت آنان در جهاد تبیین بهره ببرید، افزود: همه بسیج شویم و فرهنگ بسیجی را رونق داده و خدمت کنیم.

 

امام جمعه اسدآباد گفت: با توجه به اغتشاشات اخیر که بیشترین دانشجونماها در خیابان حاضر و بساط آشوب گسترده تر کردند، گفت: باید با توجه به وجود ۵ دانشگاه و مدارس در این شهرستان یک مانور بسیج دانشجویی و دانش اموزی برگزار و بساط فتنه انگیزی را برچینیم.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal