آخرین اخبار

1. آذر 1401 - 11:07   |   کد مطلب: 43720
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت:در ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد و نهاوند با ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و همدان و قهاوند با ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان بودند.

به گزارش آوای سیدجمال، «محمد حسن باقری شکیب» روز سه شنبه با بیان اینکه دمای روزانه در این مدت تغییرات چندانی ندارد اظهار داشت: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، آسمان استان در ۲۴ ساعت آینده افزایش ابرناکی، پایداری جوی و افزایش آلاینده های جوی پیش بینی می شود.

وی افزود: با توجه به پایداری هوا و وارونگی دما شاهد افزایش غلظت آلاینده‌ها در مناطق شهری و صنعتی استان و کاهش کیفیت هوا تا پایان هفته جاری خواهیم بود که از روز چهارشنبه کمتر می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد و نهاوند با ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و همدان و قهاوند با ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان بودند.

باقری شکیب اظهار داشت: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب ۱۶ درجه سانتیگراد بالای صفر و ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان ادامه داد: از روز جمعه سامانه بارشی در غرب استان فعالیت خود را آغاز می کند و تا شنبه هفته آینده ادامه دارد/ایرنا

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal