آخرین اخبار

1. آذر 1401 - 22:53   |   کد مطلب: 43725
مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان:
جشنواره رسانه ای ابوذر تا 15 آذر تمدید شد
ناصر قوامی‌مشفق با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر تا 15 آذر تمدید شده، گفت: اهالی قلم در استان می‌توانند در فضایی کاملا باز و با رویکرد حل مسائل بصورت علمی ، منطقی ،عادلانه و منصفانه در قالب محورهای این جشنواره به بیان مطالبات خود از دستگاه‌های اجرایی استان و کشور نیز بپردازند.

به گزارش آوای سیدجمال، ناصر قوامی‌مشفق، مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگاران از  تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر تا 15 آذر خبر داد و در تشریح جزئیات این جشنواره گفت: علاقه مندان تا 15 آذر ماه می‌توانند آثار خود را در قالب‌های گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ، گزارش ویدئویی، مستند و پادکست ارسال کنند.

 

وی محورهای هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر را شعار سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط‌آفرینی، خانواده، جامعه و فرزند آوری و سبک زندگی ایرانی و اسلامی دانست.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان گفت: از جمله اهداف جشنواره رسانه‌ای ابوذر می توان به تولید محتوای در تراز انقلاب اسلامی، پیگیری حل مشکلات استان در محورهای یاد شده، ایجاد فرصت نقش آفرینی برای بسیجیان اهل رسانه و دغدغه مند، کمک در راستای تحقق شعار سال و خروج از شعارزدگی، توجه به سبک زندگی ایرانی اسلامی و خانواده، ورود جدی به فرمان جهاد تبیین با هدف امید آفرینی در جامعه و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، مطالبه اجرای بندهای بیانیه گام دوم اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: اهالی قلم در استان می‌توانند در فضایی کاملا باز و با رویکرد حل مسائل  بصورت علمی ، منطقی ،عادلانه و منصفانه در قالب محورهای این جشنواره به بیان مطالبات خود از دستگاه‌های اجرایی استان و کشور نیز بپردازند.

 

قوامی افزود: از برکات جشنواره رسانه ای ابوذر می‌توان به شناسایی افراد رسانه‌ای دارای مهارت و توانمند برای تولید محتوای گسترده برای رسانه‌های سراسری، تربیت کادر خبری فنی و استاندارد، حساس کردن مسئولان برای حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی و جریان سازی رسانه‌ای اشاره کرد که این امر نشان از ایجاد یک جبهه رسانه‌ای در تراز انقلاب اسلامی در استان خواهد بود.

 

وی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار تولیدی خود را در تا پایان روز 15 آذرماه 1401 در پایگاه جشنواره به آدرس http://hamedan.basijrasaneh.ir بارگذاری کنند.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal