آخرین اخبار

2. آذر 1401 - 22:29   |   کد مطلب: 43734
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امروز پس از ۱۴۰۰ سال واقعه کربلا را دوباره با چشم دیدیم و بسیجی ما شهید علی‌وردی و روحانی مبارز عجمیان مورد تهاجم معاندان قرار می‌گیرند و این همان تکرار کربلا و تکرار انقلاب اسلامی است.

به گزارش آوای سیدجمال، سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، امروز ۲ آذر ماه همزمان با هفته بسیج در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ شهرستان ملایر ضمن گرامیداشت هفته بسیج به نقش بسیج در دفاع از انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: بسیجیان در تمامی دوران‌ها همچون دوران سازندگی، دوران دفاع مقدس و امروز کف خیابان‌های تهران، پای جمهوری اسلامی ایستاده‌ است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: امروز پس از ۱۴۰۰ سال واقعه کربلا را دوباره با چشم دیدیم و بسیجی ما شهید علی‌وردی و روحانی مبارز عجمیان مورد تهاجم معاندان قرار می‌گیرند و این همان تکرار کربلا و تکرار انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه در این شرایط نظام جمهوری اسلامی با رونمایی موشک بالستیک و پرتاب موشک ماهواره‌بر به فضا، اقتدار خود را به رخ جهانیان می‌کشد. بسیجیان در تقابل با اغتشاشگران و خنثی کردن نقشه‌های شوم استکبار از جان خود مایه گذاشتند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه در این اتفاقات کار بسیجیان ستودنی است و باید دست بسیجیان را ببوسیم، اظهار کرد: تشکیل گروه‌های جهادی همان اقدامی است که دشمن را کلافه کرده است.

مجیدی با بیان اینکه دشمن امروز فضا را در فضای مجازی به اندازه‌ای آلوده کرده است که جوانان ناپخته ما به کف خیابان‌ها می‌آید و تصورش این است که نظام به پایان رسیده است، افزود: دیدیم که مردم با بصیرت، هوشیار و انقلابی ما چه زیبا عمل کردند و به میدان آمدند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: استکبار برای استفاده از این فضا برنامه‌ریزی‌ کرده و دشمن راهبردی را طراحی کرده بود که ابتدای سال‌تحصیلی کار را به نقطه اوجی برساند که بتواند از آن بهره بگیرد.

سردار مجیدی یادآور شد: بسیجیان این راهبرد دشمنان و استکبار جهانی را با شکست مواجه کردند، و باید گفت بسیجیان ما همچون دیدبانی تمام تهدیدهای دشمنان را می‌شناسند و همچون کوهی مقابل آنها ایستاده‌اند.

همچنین در ادامه این رزمایش سردار مجیدی از نمایشگاه نظامی، علمی و اقتصادی ایران قوی در سالن الغدیر ملایر بازدید کرد.

ایکنا
انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal