آخرین اخبار

3. آذر 1401 - 22:31   |   کد مطلب: 43740
کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان گفت: یک سامانه بارشی بعد از ظهر امروز/پنجشنبه/ وارد همدان می‌شود و به صورت رگبار پراکنده باران در برخی از مناطق این استان فعالیت می‌کند.

به گزارش آوای سیدجمال، محمد حسن باقری شکیب روز پنجشنبه افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده، صاف تا قسمتی ابری، در ساعت‌های بعدازظهر افزایش ابر و رگبار پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه احتمال بارش پراکنده باران در روز جمعه بیشتر است، اظهار داشت: بارش‌های این سامانه بسیار کوتاه است و پیش بینی می‌شود به طور متوسط تا پنج میلی متر بارش داشته باشد.

باقری شکیب با اشاره به اینکه بارش‌های این سامانه بیشتر در نیمه غربی استان است، ادامه داد: در مدت زمان فعالیت این سامانه سرعت وزش باد به صورت موقت و دمای هوا به صورت نسبی افزایش می‌یابد.

وی افزود: روز جمعه حجم بارش‌ها افزایش می‌یابد و این سامانه بارشی از روز شنبه به تدریج آسمان استان را ترک می کند.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد با ۱۷ درجه سانتیگراد بالای صفر بیشترین و قهاوند با ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر، سردترین دمای استان را داشته‌اند.

باقری شکیب اظهار داشت: دمای بیشینه هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ درجه سانتی‌راد بالای صفر و دمای کمینه این شهر سه درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است./ ایرنا

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal