آخرین اخبار

3. آذر 1401 - 23:54   |   کد مطلب: 43744
مهاجم تیم ملی ایران می‌گوید بازیکنان تیم‌ملی بازی‌های ولز را دیده‌اند و انتظار یک بازی خوب را مقابل آن‌ها دارند.

به گزارش آوای سیدجمال، مهدی طارمی در نشست خبری پیش از بازی تیم ملی ایران مقابل ولز اظهار کرد: دو بازی دیگر داریم. این دو بازی مهم است. با تیمی بازی داریم که سخت تلاش می‌کند. بازی آن‌ها را دیده‌ایم و انتظار یک بازی خوب را از هر دو تیم داریم. هر دو تیم برای پیروزی می‌آیند و باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

مهاجم تیم ملی ایران درباره اینکه هواداران و معترضانی در کنار تیم ملی هستند و نظر او نسبت به این مساله چیست؟ گفت: با تمام احترام برای دوستان این مطلب را عرض می‌کنم. می‌دانستم چنین سوالاتی مطرح می‌شود. من هر صحبتی کنم هیچ تاثیری ندارد. متاسفانه یکسری از دوستان هر طور که دوست دارند مطلب می‌زنند و طوری که می‌خواهند برداشت می‌کنند. من راجع به مسائل سیاسی به شخصه در فضای مجازی خودم هر وقت که دوست داشته باشم صحبت می‌کنم. از آنجایی که متاسفانه حرف‌های من نصفه و نیمه مطرح شده، درباره این مسائل صحبت نمی‌کنم و عذرخواهی می‌کنم.

طارمی درباره اینکه امید مردم ایران به ساق پای بازیکنان است و در بازی با انگلیس هم بعد از اینکه مهدی طارمی دو گل زد، مردم خوشحال شدند و آیا  شرایطی رخ می‌دهد که ایران با پیروزی مقابل ولز دل مردم را شاد کند؟ گفت: بازی اول اصلا فوتبال نبود. به دلیل مسائل زیادی که وجود داشت، بحث فوتبالی مطرح نبود. جام جهانی ما از الان شروع شد. دو بازی مهم داریم که باید از این دو بازی ۶ امتیاز بگیریم و دل مردم را شاد کنیم. اصلا به خاطر این مساله اینجا هستیم. همه بازیکنان فوتبال دوست دارند که دل هواداران را شاد کنند. اینجا هستیم که دل مردم را شاد کنیم و بهترین عملکرد خودمان را فردا و در بازی با آمریکا نشان دهیم.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal