آخرین اخبار

16. آذر 1401 - 12:59   |   کد مطلب: 43863
حجت الاسلام مرتضی موحدی با استقبال از پیشنهاد این رسانه برای در اختیار گذاشتن تریبون نماز جمعه و کوتاه نیامدن در عدم برگزاری کرسی آزاداندیشی در دانشگاهها، گفت: امروز دانشجوی ما رسالتش این است نسبت به دستاوردهای نظام و ضعفهای آن و نظام سلطه آگاهی کامل داشته باشد که در این صورت می‌تواند افسر مدافع حملات سایبری دشمن باشد و در صحنه نقش‌آفرینی کند.

حجت الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه شهر اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به نامگذاری روز 16 آذرماه با عنوان روز دانشجو، اظهار کرد: امروز دانشجویان نقش افسران جنگ نرم را دارند و باید در این سبک ایفای نقش کنند.

 

وی با بیان اینکه دانشجوی ما باید از وضعیت کشور و جهان اطلاعات به روز و خوبی داشته باشد، افزود: دشمن به دنبال این است که دانشجویان را دچار هیجان و هیاهو کند و نگذارد تحقیق داشته باشد، اما رسالت جمهوری اسلامی این است که دانشجو آگاه، مطالبه گر و دغدغه مند باشد و از ارزشها و کرامت انسانی و آرمانهای انقلاب دفاع کند.

 

امام جمعه شهر اسدآباد امروز دانشجویان ما باید در خط مقدم باشند، افزود: دشمن این را فهمیده است و تلاش می‌کند که برخی ها را که دانشجو نیستند را به داخل دانشگاه بفرستد و جو ایجاد کنند، بعضی هم که تازه دانشجو شده و آگاهی ندارند را تلاش کرده در فضای مجازی شستشوی ذهنی بدهد تا به جای ایستادن در مقابل آنان مقابل انقلاب بایستند.

 

وی ادامه داد: البته در اغتشاشات اخیر دیدیم خیلی کم بودند دانشجوهایی که همراهی کردند و بسیاری هم با کارت جعلی دانشجویی وارد دانشگاه شدند، البته برخی دانشجو هم با اطلاعات و آگاهی کم وارد این صحنه شده و وقتی با آنان صحبت شده و مسائل تبیین می‌شود، توجه می‌شوند که اشتباه کردند در صف اغتشاش ایستاده اند.

 

حجت الاسلام موحدی خاطرنشان کرد: امروز دانشجوی ما رسالتش این است نسبت به دستاوردهای نظام و ضعفهای آن و نظام سلطه آگاهی کامل داشته باشد که در این صورت می‌تواند افسر مدافع حملات سایبری دشمن باشد و در صحنه نقش‌آفرینی کند.

 

وی با تأکید بر اینکه مطالبه ما در برپایی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها یک مطالبه جدی است و دانشگاه‌ها موظفند آن را برگزار کند، گفت: در پیگیری این مطالبه کوتاه نمی آیم و این نیست که یکبار این موضوع را مطالبه کنم و منتظرم که اجرا کنند اگر اجرا نکردند به صورت جدی تر وارد خواهم شد.

 

امام جمعه شهر اسدآباد با استقبال از پیشنهاد رسانه در خصوص در اختیار قرار دادن تریبون نماز جمعه به یک دانشجو به عنوان سخنران پیش از خطبه، گفت: ما از این پیشنهاد خوب که دانشجویی بخواهد در تریبون سخنران شود، استقبال می‌کنیم.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal