آخرین اخبار

22. آذر 1401 - 8:34   |   کد مطلب: 43920
مرتضی حیدری با اشاره به آغاز طرح نظارت و بازرسی بر بازار شب یلدا، گفت: از تعداد 65 بازرسی از واحدهای صنفی، به 10 پرونده تخلف گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم عدم ارائه فاکتور خرید به ثبت رسیده است.

مرتضی حیدری، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، از نظارت بر بازار شب یلدا در آستانه شب یلدا خبر داد و اظهار کرد: از 20 آذرماه طرح نظارت بر بازار با سه اکیپ بازرسی آغاز شده است.

وی گفت: از 20 آذرماه تاکنون تعداد 65 بازرسی به منظور بازار شب یلدا از میوه فروشی‌ها، آجیل فروشی و شیرینی فروشی‌ها داشتیم که از این تعداد 10 پرونده تخلف به ثبت رسیده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اسدآباد  تصریح کرد: این تخلفات در زمینه های گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم عدم ارائه فاکتور خرید بوده است که با تشکیل پرونده برای این واحدها به تعزیرات معرفی شده اند.

وی از مردم خواست که گرانفروشی و هرگونه متخلف در واحدهای صنفی را می‌توانند به سامانه 124 و یا تلفن 124 ارسال کنند.

حیدری با بیا اینکه برای شب یلدا ما توزیع میوه دولتی نداریم، افزود: البته توزیع میوه با جهاد کشاورزی است و میوه‌جات را باید این سازمان تأمین کند.

وی از ثبات قیمت میوه در بازار اسدآباد خبر داد و گفت: تاکنون افزایش قیمتی نداشته ایم مگر اینکه فرد متخلفی اقدام به گرانفروشی کند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اسدآباد در خصوص شرکت تعاونی فرشبافی در اسدآباد هم گفت: انتخابات این شرکت در زمان قانونی برگزار شده اما دو نفر از اعضای این هیأت مدیره انصراف دادند اما هیأت رئیسه به قوت خود باقی است تا انتخابات بعدی برگزار شود.

وی با بیان اینکه 2 هزار و 600 نفر فرش باف در اسدآباد وجود دارند، گفت: از این تعداد تنها 300 نفر آنان دارای بیمه تأمین اجتماعی هستند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal