آخرین اخبار

4. دى 1401 - 23:25   |   کد مطلب: 43980
کارشناس هواشناسی استان همدان:
دمای هوای همدان به ۱۰ درجه زیر صفر خواهد رسید
کارشناس هواشناسی استان همدان گفت:به دنبال بارش برف و برودت هوا دمای هوای بیشتر مناطق استان تا سه روز آینده به ۱۰ درجه سانتی گراد زیر صفر می‌رسد.

به گزارش آوای سیدجمال، محمد حسن باقری شکیب افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده، نیمه ابری تا تمام ابری، همراه با بارش پراکنده برف و باران، مه آلودگی هوا و یخ زدگی سطح معابر پیش بینی می‌شود.
 
او با اشاره به اینکه هسته اصلی سامانه بارشی از آسمان استان همدان خارج شده است، افزود: رطوبت به جا مانده از این سامانه در ساعات بعد از ظهر امروز موجب ریزش پراکنده و موقت برف در دامنه کوه و ارتفاعات استان می‌شود.
 
کارشناس هواشناسی استان همدان تصریح کرد: در روز‌های آینده مه صبحگاهی بیشتر نقاط استان را فرا می‌گیرد و موجب کاهش سطح دید در جاده و نقاط پر تردد شهر می‌شود.
 
به گفته باقری شکیب  از روز سه‌شنبه با ورود یک سامانه جدید بارشی از سمت جنوب کشور موج جدیدی از بارش‌ها استان همدان را فرا می‌گیرد.
 
او با اشاره به اینکه یخ زدگی سطح معابر، پدیده غالب سه روز آینده استان همدان است، افزود: در مدت فعالیت این سامانه طی ۷۲ ساعت گذشته، ایستگاه باران سنجی تاریکدره نهاوند با ۶۵ میلیمتر بیشترین بارش را داشته و ایستگاه باران سنجی سعیدیه شهر همدان نیز ۲۸ میلیمتر بارش را ثبت کرده است.
 
کارشناس هواشناسی استان همدان تصریح کرد: ایستگاه باران سنجی طویلان اسدآباد نیز با ۴۰ سانتی متر برف بیشترین حجم بارش برف را داشته است.
 
ملایر با ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر بیشترین و قهاوند و کرفس با چهار درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal