آخرین اخبار

8. دى 1401 - 15:54   |   کد مطلب: 44009
حجت‌الاسلام مرتضی موحدی گفت: دشمن در فتنه سال 88 به دنبال آن بود که انقلاب را با شکست و محور و خیمه و ستون آن را که ولایت فقیه است، از میان بردارد که با انسجام مردم در میدان دشمن ناامید و فتنه ها خنثی شد.

حجت‌الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال،  با اشاره اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی و برپایه و خواست مردم بوده است، اظهار کرد: رأی که مردم به جمهوری اسلامی دادند، رأی حیرت انگیزی در دنیا بود.
وی گفت: صیانت و حفاظت از انقلاب  هم مردم محور است و این مردم هستند که نگهبان انقلاب شان بوده  و مقابل فتنه ها ایستاده اند.

امام جمعه اسدآباد فتنه سال 88 را فتنه بزرگی خواند و افزود: در این فتنه دشمن به دنبال آن بود که انقلاب را با شکست مواجه کند، و محور و خیمه و ستون آن را که ولایت فقیه است، از میان ببرد که حفظ این انقلاب و ولایت به دوش مردم بود.

 

وی یادآور شد: الحمدالله مردم ثابت کردند که در دفاع از انقلاب کوتاه نمی آیند و امیدواریم که حضورشان در برنامه های 9 دی امسال دشمنان را ناامید کند.

 

حجت‌الاسلام موحدی تأکید کرد: حضور منسجم مردم در میدان دشمن را ناامید و فتنه ها را خنثی کند ، بنابراین لازم است در میدان باشیم.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal