آخرین اخبار

9. دى 1401 - 14:38   |   کد مطلب: 44010
فرمانده سپاه انصار الحسین ع استان همدان:
کارگردان همه فتنه‌ها استکبار جهانی به سرکردگی آمریکاست
سردار مظاهر مجیدی به کشته سازی ها در سراسر کشور به تبع در استان همدان از سوی دشمن اشاره کرد و گفت:کارگردان همه فتنه ها یک مجموعه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا است و راهبردهای بزرگ استکبار پشت این اغتشاشات بود.

به گزارش آوای سیدجمال، سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصار الحسین ع استان همدان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته، و به مناسبت سالروز حماسه ۹ ، به رشادت و ایثار شهید سردار قهاری‌سعید اشاره کرد و گفت: این سنت خداست که شهدا زنده اند، بنابراین هر جا به سختی رسیدید، به انان متوسل شوید که مشکلات حل خواهد شد.

 

وی با مروری به حماسه ۹ دی، گفت: تابلوی انتخابات بهانه ای برای فتنه انگیزی شد و دشمن در کمینگاه نشست اما مردم که ولی نعمت هستند، پای آرمان انقلاب ایستاده و با مشارکت در انتخابات توطئه دشمن را خنثی کردند.

 

فرمانده سپاه انصار الحسین ع استان همدان به فتنه انگیزی دشمن در سال ۱۴۰۱ ، گفت: وقتی رصد می‌کنیم، می‌بینیم کارگردان همه فتنه یک مجموعه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکاست.

 

وی به کشته سازی ها در سراسر کشور به تبع در استان همدان از سوی دشمن اشاره کرد و گفت:  راهبردهای بزرگ استکبار پشت این اغتشاشات بود.

 

مجیدی به ترور ۱۷ هزار مردم متدین از جمله کاسبان محلات، روحانیون و همه دلسوزان نظام، توسط مجموعه استکبار، گفت: امروز می گویند که دولت انقلابی ناکارآمد است، آیا اینگونه است؟ این در حالی است که آقای رئیسی در حال رفع صدها مشکلات و کارهای باقی مانده از قبل است، که نمونه أن پرداخت بدهکارهای دولت قبل است.

 

وی تصریح کرد: دولت قبل مردم را باور نداشت، و امریکا را حلال مشکلات می دانست، این در حالی است که دولت اقای رئیسی با همراهی و پشتوانه مردم کارهای بزرگی را شروع کرده که البته دشمن در حال سیاه‌نمایی این عملکرد است  و می‌گویند هیچ کاری انجام نشده است.

 

فرمانده سپاه انصار الحسین ع استان همدان بااشاره به تلاش و مجاهدت شهید حاج قاسم سلیمانی در عرصه مقاومت، گفت: امروز دشمن فضای تبلیغاتی مجازی را طوری جلوه داده که با واقعیت متفاوت بود.

 

وی گفت: اگر امروز از شهدای اسدآباد و شهید حاج قاسم صحبت می کنیم رهبری انقلاب را باور کرده بودند، و این باورپذیری وجود رهبری و ولایت به انقلاب و نظام استحکام می بخشد.

مجیدی جهاد تبیین را یک وظیفه و رسالت سنگین بر عهده همه مردم و مسئولان خواند و افزود: البته باید جهاد تبیین از خود ما شروع شود  واقعیت ها را به فرزندمان گفت.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal