آخرین اخبار

13. دى 1401 - 15:45   |   کد مطلب: 44046
حجت‌الاسلام مرتضی موحدی اطاعت از ولی خدا را راز محبوبیت سردار شهید سلیمانی خواند و گفت: اگر آیت الله عظمه باشی و اطاعت از ولی فقیه نداشته باشی، فایده ای ندارد و محبوبیتی نداری مگر اینکه با ولایت باشی.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه اسدآباد در مراسم بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع شهر اسدآباد با فرازی از وصیت شهید سلیمانی، اظهار کرد: یهودیان و صهیونیسم ایران را خوب می‌شناسد و اینکه فاتح آخرالزمانی و زمینه ساز ظهور است را نظام سلطه فهمیده، بنابراین با برنامه توطئه می‌چینند و مردم و سردارای چون حاج قاسم را هدف قرار می دهند.

وی بااشاره به اهمیت و وجود رهبری و ولایت در جهان اسلام، گفت: سرآمد همه روحانیت و علما این مرد بزرگ تاریخی حضرت آیت الله خامنه ای است که باید قدر او را چون شهید سلیمانی بداانیم.

امام جمعه اسدآباد راز محبوبیت سردار سلیمانی را اطاعت از ولی خدا دانست و  گفت: این راز محبوبیت مصداق قرآنی دارد و در قرآن به آنان اشاره شده و  اگر آیت الله عظمه باشی و اطاعت از ولی فقیه نداشته باشی، فایده ای ندارد.

وی مکتب شهید سلیمانی مکتب مقاومت و قرآنی خواند و تصریح کرد: امروز دشمنان سردار و مکتب او و انقلاب انانی هستند که تبلیغ می کنند که دشمن ستیزی را رها کنید. در حالی که قرآن هم بر دشمنی با دشمن خدا و قرآن و انقلاب او تأکید دارد.

وی با اشاره به حدیثی از امام رضا ع در بحارالانوار که میفرماید: همانا از کسانی که مدعی مودت ما اهل بیت هستند، کسی هست که در فتنه‌گری، برای شیعیان ما از دجال شدیدتر است."، خاطرنشان کرد: ویژگی شیعه انگلیسی و آمریکایی این است که امثال آیت الله بهجت و علمای بزرگ دین را تخریب و از دشمنانی چون آمریکا تمجید کنند و حاضر نیستند به امریکا ناسزا بگویند اما به راحتی به جمهوری اسلامی فحش می دهند.

امام جمعه اسدآباد گفت:  عده ای تبلیغ می کنند که دست از دشمنی با امریکا بردارید تا کشورتان اباد شود، سؤال اینجاست چرا عربستان و مصر و ‌... که با امریکا به خیالشان دوست هستند، اباد نشده و این نشان میدهد که آنان گاو شیرده آمریکا هستند.

 

 

وی با بیان اینکه اگر امروز پیشرفتی در جمهوری اسلامی داریم، به دلیل دشمنی با امریکاست، افزود: راه صحیح حمایت بدون هر گونه ملاحظه از انقلاب جمهوری اسلامی و ولایت است، دشمنان سردار تلاش می کنند که ما را نسبت به ولایت بدبین کنند. البته که هر جا به فرمایش و رهنمود رهبر گوش دادیم، موفق بودیم.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal