آخرین اخبار

15. دى 1401 - 18:45   |   کد مطلب: 44068
حجت الاسلام والمسلمین موحدی گفت: امروز جنگ عقیده در جهان بپاست و باید در این جنگ با تمام قوا فعالیت کرد و امروز انقلاب ما به سراسر جهان صادر شده و ترس دشمنان را فراهم آورده است.

به گزارش آوای سیدجمال،  حجت الاسلام والمسلمین موحدی در جلسه طلاب و فضلای اسدآبادی مقیم قم که در دبیرخانه مجمع نمایندگان طلاب برگزار شد، اظهار داشت: بحمدالله مسئولان شهرستان اسدآباد فعالیت مناسبی در سطح شهرستان داشته و مجاهدانه مشغول کار هستند.

وی ابراز داشت: چشاندن محبت اهل بیت(ع) به مردم، وظیفه طلاب و فضلاست و باید با حضور در منطقه، به امر تبلیغ بپردازند.

امام جمعه اسدآباد خاطرنشان ساخت: عطش مردم برای دریافت محبت و معرفت اهل بیت(ع) بسیار بالاست و وظیفه سنگینی بر دوش روحانیت است.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی بیان داشت: علما جانشین پیامبرانند و رسالت پیامبر بر دوش من و شماست و ما میراث داران سید جمال اسدآبادی هستیم.

وی اظهار داشت: امروز روستاهای بسیاری در منطقه وجود دارد که نیازمند روحانی است و مردم عطش حضور روحانی دارند و نیازمند عزم و اراده شما طلاب و فضلاست.

امام جمعه اسدآباد ابراز داشت: سید جمال اسدآبادی بی‌قرار گسترش دین بود و این بیقراری باید در ما به عنوان میراث داران این شخصیت بزرگ هم وجود داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی خاطرنشان ساخت: امروز کمونیسم ساقط شده و فاتحه لیبرالیسم هم بلند است و توجه به حکومت جهانی مهدوی در جهان بیشتر شده است.

وی بیان داشت: ما موظفیم که توجه به حضرت حجت (عج) را بیشتر کرده و در این راستا فعالیت نماییم.

امام جمعه اسدآباد اظهار داشت: امروز جنگ عقیده در جهان بپاست و باید در این جنگ با تمام قوا فعالیت کرد و امروز انقلاب ما به سراسر جهان صادر شده و موجب ترس دشمنان را فراهم آورده است.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی ابراز داشت: امروز بسترهای بسیاری در کشور به برکت حرکت امام و خون شهدا فراهم شده است که وظیفه ما را سنگین کرده است و نباید غفلت کرد.

وی خاطرنشان ساخت: امروز بستر حضور طلاب و روحانیون در مدارس آموزش و پرورش فراهم است و دانش آموزان نیازمند مباحثی هستند که طلاب و فضلا می توانند ارائه کنند.

امام جمعه اسدآباد بیان داشت: ما فرزندان خوبی در منطقه داریم؛ اما امروز ذهن دانش آموزان ما مملو از شبهه های گوناگون است که طلاب و فضلا می توانند به حل این مشکل کمک کنند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal