آخرین اخبار

15. دى 1401 - 20:17   |   کد مطلب: 44071
دکتر حامد صفاری از ایجاد مرکز درمان ناباروری در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: 360 خانوار بیماران صعب العلاج برای دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، دکتر حامد صفاری، معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در نشست خبری با اصحاب رسانه که ‌در حضور ریاست و دیگر معاونان این دانشکده برگزار شد، با تشریح عملکرد حوزه درمان، اظهار کرد: ۲۶ پست در حوزه درمان تعریف شده است.

 

وی از آماده سازی مکان مرکز خونگیری در اسدآباد خبر داد و افزود: مکان این مرکز  در محل ستاد دانشکده ایجاد شده که در حال تهیه تجهیزات عمومی و اداری هستیم.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از ایجاد مرکز درمان ناباروری در دهه فجر امسال خبر داد و تصریح کرد: ایین مرکز در راستای صیانت از جمعیت افتتاح خواهد شد.

وی اخذ موافقت اصولی احداث بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی امیرالمومنین(ع) این شهرستان از وزارت بهداشت خبر داد و گفت: پس از دو سال با اخذ این موافقتنامه عملیات تخریب و گودبرداری این بیمارستان برای ساخت در حال انجام است.

صفاری از معرفی 360 خانوار بیماران صعب العلاج برای دریافت تسهیلات به بانک عامل خبر داد و گفت: سال گذشته میزان تسهیلات یک میلیارد و 100 میلیون تومان بوده که امسال بیش از 20 برابر به میزان 23 میلیارد و 300 میلیون تومان شده است.

 

وی از جذب  ۵۰ پزشک متخصص در رشته‌های مختلف برای شهرستان خبر داد و گفت: سه پزشک متخصص ارتوپد در بیمارستان ، ۱3 نیروی طرحی پرستار، هوشبری و آزمایشگاه به کارگیری شدند.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خریداری تجهیزات فیزیوتراپی، نصب کارتخوان در تمامی واحدهای سرپایی بیمارستان  را از دیگر اقدامات این حوزه دانست.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal