آخرین اخبار

18. دى 1401 - 12:56   |   کد مطلب: 44091
مسئول حوزه قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد خبر داد:
23 دی؛ مهلت ثبت‌نام مسابقات قرآنی ویژه روستائیان و عشایر اسدآباد
حمزه کماسی با اشاره به آخرین مهلت ثبت‌نام در مسابقات قرآنی قرآنی ویژه روستائیان و عشایر در اسدآباد تا ۲۳ دی‌‌ماه، گفت: این مسابقات قرآنی ویژه روستائیان و عشایر و دو رده سنی ۹ تا ۱۸ سال و ۱۸ تا ۴۵ سال ویژه آقایان و بانوان شهرستان برگزار می‌شود.

حمزه کماسی، مسئول حوزه قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال،  از ثبت‌نام مسابقات قرآنی ویژه روستائیان و عشایر در دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات به همت کمیته روستایی و عشایر در رشته‌های حفظ یک، پنج و ۱۰ جزء، قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، ترتیل و اذان در دو رده سنی ۹ تا ۱۸ سال و ۱۸ تا ۴۵ سال ویژه آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه رشته قرائت تقلیدی ویژه افراد ۹ تا ۱۸ سال و رشته حفظ مشترک بین بانوان و آقایان است، افزود: در این مسابقات رشته اذان و قرائت ویژه آقایان و رشته ترتیل ویژه بانوان است.

 

مسئول حوزه قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت‌نام در این مسابقات قرآنی ۲۳ دی‌‌ماه اعلام شده تصریح کرد: شرکت‌کنندگان برای حضور در مسابقات می‌توانند مدرک روستایی و عشایر بودن خود را از دهیاری یا آموزش و پرورش منطقه دریافت کنند و برای نهایی شدن ثبت‌نام به آدرس @Mahfuz۱۱۴ ارسال کنند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal