آخرین اخبار

24. دى 1401 - 12:36   |   کد مطلب: 44147
حجت‌الاسلام مرتضی موحدی ارزش زنان و بانوان جامعه اسلامی را به هنر و تدین آنان دانست و گفت: اینکه برخی بانوان اسدآباد در کنار توجه به شوهر و فرزندان خود، لیف می‌بافند و به کشور امارات ارسال می‌کنند، یک افتخار بزرگ است.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه اسدآباد در جمع بانوان مددجوی کمیته امداد، بهزیستی این شهرستان در حسینیه آیت‌الله خامنه‌ای این شهر، با تأکید بر ارزش و اهمیت خانه داری، اظهار کرد: کار در خانه یک ارزش است و اینکه برخی بانوان اسدآباد در کنار توجه به شوهر و فرزندان خود،  لیف می‌بافند و به کشور امارات ارسال می‌کنند، یک افتخار بزرگ است.

 

وی با اشاره به ساده زیستی زندگی و جهیزیه حضرت فاطمه(س) بر الگوگیری از ایشان تأکید کرد و گفت: دختران خود را کدبانو بار بیاوردید تا بتوانند در امر شوهرداری و تربیت فرزند موفق باشند.

 

امام جمعه اسدآباد ارزش زنان و بانوان جامعه اسلامی را به هنر و تدین  آنان دانست و افزود: باید بانوان هنرمند ارزش خود را بدانند چرا که هدیه الهی هستند و اینکه بانویی هنر بافندگی و .. دارند و مشغول کار هستند، کسر شأن نیست.

 

وی تأکید کرد: زنان و بانوانی که در خانه کار می‌کنند و با آبرو زندگی می‌چرخانند، همچون سردار شهید سلیمانی که جنگید، مجاهد هستند و باید قدر خود را بدانند.

 

حجت‌الاسلام موحدی با تأکید بر تربیت نسل توانمند در جامعه اسلامی، گفت: کمیته امداد آموزش های را در زمینه های مختلف دارد که این یک فرصت برای بانوان و ایجاد اشتغال خانگی است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal