آخرین اخبار

25. دى 1401 - 11:53   |   کد مطلب: 44155
جواد نگاهداری از انجام بیش از ۱۵ هزار کیلومتر باند برف‌روبی و نمک‌پاشی در جاده‌های استان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۳۵ راهدارخانه استان برای مواقع اضطراری آماده خدمات رسانی به در راه ماندگان است اما نیاز است همه نیروها از جمله هلال احمر و مدیریت بحران در شرایط اضطراری همچون گذشته یاریگر باشند.

جواد نگاهداری،  معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به وجود کولاک زمینی در برخی محورها و به ویژه در گردنه‌های استان، اظهار کرد: این بارش و کولاک موجب کندی تردد شده و  تقاضا داریم رانندگان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

وی با اشاره به آغاز فعالیت سامانه بارشی از شنبه ۲۴ دی ماه در تمام محورهای استان همدان، گفت: با پیش‌بینی سازمان هواشناسی این روند تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت.

معاون راهداری استان همدان با بیان اینکه مسیر ۲۵ روستای استان مسدود است، افزود: در شرایط بحرانی، اولویت بازگشایی در مسیرهای اصلی و شریانی است و اکنون با تلاش نیروهای راهداری همه جاده های استان به غیر از محور فرعی و کوهستانی گنجنامه-تویسرکان باز بوده و تردد در جریان است.

وی با تأکید بر اینکه همه نیروهای امدادرسان مانند همیشه در این مواقع باید پای کار باشند، تصریح کرد: در حال حاضر ۳۵ راهدارخانه استان برای مواقع اضطراری آماده خدمات رسانی به در راه ماندگان است اما نیاز است همه نیروها از جمله هلال احمر و مدیریت بحران در شرایط اضطراری همچون گذشته یاریگر باشند.

نگاهداری از همه هموطنان خواست از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت اجبار به سفر حتما از به همراه داشتن زنجیر چرخ، لباس گرم، مواد خوراکی و پر بودن باک خودرو خود اطمینان حاصل کرده و با شماره گیری سامانه ۱۴۱ از وضعیت جوی و ترافیکی کشور مطلع شوند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۵۳۰ نیرو راهداری در ۳۵ راهدارخانه استان و با ۳۶۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در حال آماده باش هستند.

انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal