آخرین اخبار

26. دى 1401 - 20:05   |   کد مطلب: 44171
مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: از امروز تا پایان هفته هوای سرد در استان همدان تداوم دارد.

به گزارش آوای سیدجمال، محمد حسن باقری شکیب اظهار داشت: از امروز تا پایان هفته، آسمان استان نیمه ابری تا تمام ابری همراه با بارش‌های ضعیف و پراکنده برف پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه از صبح امروز شاهد مه غلیظ صبحگاهی هستیم، تصریح کرد: هوای سرد و زمستانی پنج روز آینده در نقاط مختلف استان ماندگار است.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه بارش‌های زمستانی از روز شنبه در استان همدان آغاز شده است، عنوان کرد: در 24 ساعت گذشته شهرستان تویسرکان با 11میلیمتر بارش رکوددار بیشترین مقدار بارش روز گذشته در استان بوده است.

 

باقری شکیب اظهار داشت: آب حاصل از بارندگی در روز گذشته در شهرستان همدان 10 میلیمتر، بهار 9 میلیمتر، ملایر 1، نهاوند 3، رزن 4، فامنین 3، قهاوند 3 و اسدآباد 1 میلیمتر ثبت و گزارش شده است.

 

وی در بخش دیگری از گفت‌و‌گو به وضعیت دمای استان در شبانه روز گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت شهرستان رزن با حداقل دمای منفی 15 درجه به عنوان سردترین شهرستان استان و اسدآباد با حداکثر دمای 5 درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین نقطه استان گزارش شده است.

باقری شکیب با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته، دمای شهرستان همدان بین صفر و منفی 10 درجه در نوسان بوده است، اظهار داشت: امشب در سردترین ساعات دمای هوای شهرستان همدان به منفی 11 درجه خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal