آخرین اخبار

30. دى 1401 - 23:26   |   کد مطلب: 44202
با پایان مسابقات مرحله دوم لیگ دسته اول بسکتبال باشگاههای کشور به میزبانی اسدآباد دو تیم خانه بسکتبال اسدآباد و نخل جم تهران به دور بعد و هشت برتر لیگ دسته اول باشگاههای کشور صعود کردند

به گزارش آوای سیدجمال، عصر امروز در دیدارهای برگشت دور دوم مسابقات لیگ دسته اول باشگاههای کشور که به میزبانی اسدآباد برگزار شد ابتدا دو تیم خانه بسکتبال اسدآباد و خانه بسکتبال لرستان در حالی به مصاف هم رفتند که روز گذشته تیم اسداباد در دیدار رفت ۷۸ بر ۶۷ حریف خود راشکست داده بود و امروز بازهم تیم اسداباد موفق شد در دیدار برگشت ۸۸ بر ۶۸ حریف خود را شکست دهد.

این دیدار با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان؛ معاون توسعه ورزش؛ رئیس حراست و مدیر روابط عمومی و دفتر فنی؛ ریس اداره ورزش و جوانان اسدآباد؛ رئیس هیات بسکتبال استان و جمعی از علاقمندان به بسکتبال برگزار شد.

در دومین دیدار نیز تبم نخل جم تهران که روز گذشته در دیدار رفت خود برابر خانه بسکتبال اردبیل به برتری رسیده بود توانست در دیدار برگشت نیز با نتیجه ۶۹ بر ۴۲ حریف اردبیلی خود را شکست دهد.

 
بدین ترتیب با پایان مسابقات دو تیم خانه بسکتبال اسدآباد و نخل جم تهران به دور بعد و هشت برتر لیگ دسته اول باشگاههای کشور صعود کردند.
 

در پایان این رقابتها دو تیم به مسابقات لیگ حرفه ای دسته اول باشگاههای کشور راه پیدا می کند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal