آخرین اخبار

4. بهمن 1401 - 7:45   |   کد مطلب: 44236
حجت‌الاسلام علی امیدی‌نژاد با اشاره به اینکه سردار سلیمانی در جایی توسل به خدا را کارسازتر از تدبیر خود و اسلحه و موشک در مقابل داعش دانست و گفت: بزرگی ماه رجب به توحید آن است که انسان خدا را به دست آورد.

حجت‌الاسلام علی امیدی‌نژاد، معاون آموزش حوزه علمیه صاحب‌الزمان(عج) اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، ماه رجب را ماه بهار بندگی  و توحید شیعیان خواند و اظهار کرد: پیامبر اسلام رجب را ماه خدا، شعبان را ماه پیغمبر و رمضان را ماه امت می‌داند، بنابراین رجب، ماهی است که باید همه به دنبال توحید خداوند و امیدمان به او باشد.

 وی دعای «یا مَنْ اَرْجُوهُ لِکُلِّ خَیْرٍ» را در ماه رجب دعای امید به خدا دانست و گفت: این دعا می‌فرماید که همه خیرها از خداست و آیا اینگونه هست که ما همه خیرها را از خدا بدانیم؟ اسباب ظاهری دیگری در درمان دردها را مانند پزشک و دارو را فقط وسیله می‌دانیم  یا نه امیدمان به آن‌هاست؟.

 

معاون آموزش حوزه علمیه صاحب‌الزمان(عج) اسدآباد با بیان اینکه قطعا" امید به خدا و خواستن از خدا کاربردش از موشک هم بیشتر است، تصریح کرد: می‌گویند جبهه مقاومت یک زمانی در مقابله جبهه داعش در موقعیتی قرار گرفت که اگر آن مقر شکسته می‌شد، کل جبهه مقاومت شکست می‌خورد و ممکن بود داعش تا ایران هم بیاید، آن زمان سردار سلیمانی و یارانش دست به دعا می‌گشایند و به خدا متوسل می‌شوند که ای خدا اینجا دیگر به تدبیر و اسلحه و موشک ما کارساز نیست و این فقط کار توست، این می‌شود که با توسل به خدا ورق برگشت و داعش شکست خورد و این نشان می‌دهد باید امیدمان از خدا باشد و از او بخواهیم.

 

وی با اشاره به روایتی در خصوص استغفار و دعا در ماه رجب، گفت: خواندن نماز و دعا و گرفتن روزه حلال مشکلات است و ماه رجب فرصتی برای توجه به این اعمال است.

حجت‌الاسلام امیدی‌نژاد تأکید کرد: بزرگی ماه رجب به توحید آن است که انسان خدا را بدست آورد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal