آخرین اخبار

7. بهمن 1401 - 14:16   |   کد مطلب: 44268
حجت‌الاسلام علی سیاح بااشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: امروز برخی از مسئولان ما دچار خودتحقیری شده‌اند، یعنی با دست خود بر سر می‌زنند که هیچی نیستیم، در حالی که در زمینه علمی، پزشکی، صنعتی رتبه های خوبی داریم.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام علی سیاح، امام جمعه موقت اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هفتم بهمن ماه این شهر با تأکید و توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، اظهار کرد: مراقب باشید با چه کسی و یا کسانی نشست و برخواست دارید، خوراک و رفتارتان چیست.

امام جمعه موقت اسدآباد بااشاره به عظمت و برکات ماه مبارک رجب، تصریح کرد: رجب نام نهری است در بهشت که از عسل شیرین‌تر و از شیر سفیدتر است و این نهر از آن کسانی که در ماه رجب یک روز را روزه بگیرند.

وی بااشاره به اعتکاف یکی از اعمال این ماه، گفت: ثبت نام برای انجام این عمل اغاز شده و برخی از افراد توان پرداخت هزینه ثبت‌نام آن را ندارند که خیرین و نیکوکاران و کسانی که خیرات برای اموات خود دارند، می‌توانند در این راه هزینه کنند و در اعتکاف معتکفین سهیم باشند.

حجت‌الاسلام سیاح بااشاره به قرار گرفتن در آستانه دهه فجر انقلاب و تبریک این ایام و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این دوران، خاطرنشان کرد: خداوند ۱۲۴ هزار پیغمبر ص برای مردم فرستاده که هر کدام از آنان در دوران خود با طاغوت‌هایی مبارزه کردند و امروز بعداز سال‌ها هنوز با سلطه در جنگیم و آنان می‌خواهند نور خدا را خاموش کنند.

وی ادامه داد: کسی که دم از شهادت، ولایت و راه شهدا می زند باید پیرو راه ولایت باشد و در ان مسیر باشد، در غیر این صورت دروغ می گوید.

امام جمعه موقت اسدآباد بااشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: امروز برخی از مسئولان ما دچار خودتحقیری شده‌اند، یعنی با دست خود بر سر می‌زنند که هیچی نیستیم.

وی بااشاره به آمار جهانی در بحث صنعتی، گفت: در زمان طاغوت آمار صنعت ایران ۶۴ بوده این درحالی است که رتبه ۱۹ را داریم.

حجت‌الاسلام سیاح گفت: در تولید علم رتبه ایران ۴ و در پزشکی رتبه ۶ را دارد، در حالی که کشور ما هیچ رتبه علمی نداشت.

وی بااشاره به ترویستی خواندن سپاه، گفت: امروز دشمن نقطه‌ای را هدف قرار داده که امنیت مردم را تأمین و حتی خدمات مهمی در زلزله، سیل، کرونا ارائه می‌کند.

امام جمعه موقت اسدآباد بااشاره به خدمت سپاه به مردم و انقلاب، گفت: در جنگ ۸ ساله سپاه با تمام توان خود با کمک ارتش و انتظامی یک وجب از خاک ایران را به دشمن نداد و در ناامیدی و شکست داعش مجاهدت کرد.

وی با تأکید بر اینکه باید قدر سپاه را دانست و گفت: امروز جنایتکارانی که مردم را به خاک و خون می‌کشند، سپاه را تروریست دانسته و این نشان می‌دهد که آنان می‌دانند کجا را هدف قرار دهند البته مردم باید هوشیار باشند.

حجت‌الاسلام سیاح با انتقاد از مسئولان اداره آبفا در عدم مدیریت آب و قطعی‌های مکرر آن، گفت: مردم از قطعی آب در ساعات ۹، ۱۰، و ۱۱ شب گلایه دارند و برای کارهای شرعی به اب نیاز دارند، مدیریت کنید.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal