آخرین اخبار

7. بهمن 1401 - 19:44   |   کد مطلب: 44275
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: رویکرد‌های جدید بانک مرکزی در عرضه ربع سکه در بورس کالا و راه‌اندازی بازار معاملات ارز و طلا، سبب شد که روند صعودی قیمت سکه و طلا در بازار که در روز‌های نخست هفته وجود داشت، متوقف و مسیر قیمت‌ها به سمت کاهشی شدن تغییر کند.

به گزارش آوای سیدجمال، نادر بذرافشان در رابطه با وضعیت یک هفته اخیر بازار سکه و طلای داخلی، اظهار کرد: در هفته‌ای که گذشت، میانگین دو دلار کاهش اونس جهانی طلا را داشته‌ایم. علیرغم اینکه از اوایل هفته تا اواسط هفته روندی صعودی قیمت طلا در بازار‌های جهانی دیده می‌شد، اما در پایان هفته کاهشی شد که در نهایت دو دلار کاهش را رقم زد.

به گزارش ایسنا؛ رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، تصریح کرد: در بازار‌های داخلی نیز سکه و طلا در روز‌های ابتدایی هفته، دنباله‌رو نوسانات نرخ ارز در مسیر نوسان افزایشی قرار داشت، اما با اعمال رویکرد‌های جدید بانک مرکزی در رابطه با عرضه ربع سکه در بورس کالا و اعلام توزیع ۴۵۰ هزار قطعه ربع سکه و همچنین اعلام خبر راه‌اندازی بازار مبادلات ارز و طلا در آینده نزدیک، سبب شد که سکه و طلا در بازار از مسیر افزایشی دور بزند و در مسیر کاهش قیمت‌ها حرکت کند؛ بگونه‌ای که در روز سه‌شنبه نسبت به روز دوشنبه شاهد یک میلیون تومان کاهش قیمت هر قطعه سکه و حدود ۵۵ هزار تومان به‌ازای هر گرم طلای ۱۸ عیار باشیم.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal