آخرین اخبار

17. بهمن 1401 - 16:03   |   کد مطلب: 44363
حجت‌الاسلام سعید نجفی با بیان اینکه کمبود روحانی در روستاهای اسدآباد، یک خلاء فرهنگی است، گفت: نبود روحانیون موجب شده که با وجود ماهواره و موبایل و اینترنت هجمه دشمن بیشتر باشد، متأسفانه یک نفر را نداریم که در میدان عمل باشد.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سعید نجفی، مسئول کمیته فرهنگی مجمع مجمع بسیجیان شهرستان اسدآباد در اجلاس این مجمع در سالن مجتمع خلیج فارس این شهر با ارائه طرحی در راستای تقویت امور فرهنگی جامعه، اظهار کرد: با رصد میدانی که از طریق جوانان در سیستم مدارس و دانشگاه‌ها داشتیم، اولویت کاری هر مسئولی در جامعه اسدآباد ایجاد امیدآفرینی است، البته دستاوردها و افتخاراتی نصیب این نظام شده که نسل جوان آن را نمی‌داند و باید با جهادگری مسئولان آنها تبیین شود.

 

اولویت کاری هر مسئولی در اسدآباد ایجاد امیدآفرینی است
وی کمبود روحانیت در روستاها و مساجد را یکی از خلاءهای فرهنگی خواند و گفت: نبود روحانیون موجب شده که با وجود ماهواره و موبایل و اینترنت هجمه دشمن بیشتر باشد، متأسفانه یک نفر را نداریم که در میدان عمل باشد.

 

با رایزنی امام جمعه اعزام روحانی به روستاها را خواهیم داشت
مسئول کمیته فرهنگی مجمع مجمع بسیجیان شهرستان اسدآباد با اشاره به تعطیلی کار تبلیغ توسط روحانیون در سال گذشته در اسدآباد، گفت: سال گذشته اعزام یک روحانی به روستا نداشتیم، چون پیگیری نکردیم و نخواستیم و حمایت نکردیم، اما امسال با رایزنی‌های امام جمعه با تیمی روحانیتی که در قم هست، حداقل برای ماه مبارک رمضان موضوع کار تبلیغ را اجرایی کنیم.

 

وی با بیان اینکه در شهرستان اسدآباد بار همه کارهای فرهنگی بر دوش سپاه است، افزود: در طرحی که ارائه می‌دهم با پیگیری و حمایت اعضای مجمع بسیجیان و تصویب آن،  60 روحانی از قم به 60 روستا در این شهرستان در ماه مبارک رمضان اعزام شوند.

 

خلاء و ریشه خودکشی در مادی نیست بلکه در معنوی است
حجت‌الاسلام نجفی با اشاره به مسئله خودکشی و برگزاری سیمناری با این موضوع در دانشگاه سیدجمال، گفت: متأسفانه در جامعه آماری خودکشی به همه موضوعات پیر و یا جوان بودن، مشکل اقتصادی و غیره توجه شده بود اما اینکه یا آنان اهل نماز بودند یا نه، بررسی نشده، بنابراین اگر در جامعه آمار خودکشی‌ها بررسی شود، قطعا" آنان اهل نماز نیستند و این نشان می‌دهد که کار فرهنگی و معنوی انجام نشده و ریشه خودکشی خلاءاش در مادی نیست، بلکه در معنوی است.

وی از مسئولان سپاه استان خواست که سپاه اسدآباد را در اجرای کارهای فرهنگی دریابند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal